, , ,

کرم دست روشن کننده و ضد لک رویوال Revival Lumisense Brightening Hand Cream 50 ml

۱۳۹,۰۰۰ تومان

محصول : ایران

حجم : 50 میل

انقضاء : 2028

بارکد : 6260002651523

 

در انبار موجود نمی باشد



کرم دست روشن کننده و ضد لک رویوال  یک کرم مرطوب کننده و تغذیه  کننده پوست و ناخن بوده که خاصیت روشن کنندگی و رفع لک های ناشی از نور خورشید و افزایش سن را نیز دارد. این کرم دست با جذب بسیار سریعی که دارد علاوه بر رطوبت رسانی عمیق، از بروز مجدد لک ها جلوگیری می کند.

 

 

کرم دست روشن کننده و ضد لک رویوال 50 میل

Revival Lumisense Brightening Hand Cream 50 ml

 

ترکیب ویتامین سی در کرم دست روشن کننده و ضد لک رویوال  یک آنتی‌ اکسیدان  بسیارقوی است که در مقابل رادیکال‌ های آزاد از پوست محافظت می کند. رادیکال‌ های آزاد ناشی از عوامل مختلف مانند آفتاب، آلودگی و سایر عوامل می‌ توانند باعث آسیب پوست شوند. ویتامین سی با مبارزه با رادیکال‌ های آزاد، می‌ تواند از ظهور چین و چروک های زودرس  پوست جلوگیری کند. این ویتامین خاصیت روشن کنندگی فوق العاده ای برای پوست دارد.

کرم دست روشن کننده و ضد لک رویوال دارای فیلتر محافظتی با SPF12 در برابر نور خورشید و رادیکال های آزاد است. به همین دلیل می توان از این کرم به عنوان یک ضد آفتاب برای دست ها نیز استفاده کرد.

 

این کرم با بهره گیری از ویتامین سی پایدار و عصاره شیرین بیان، آنزیم فعال کننده ملانین را مهار کرده و در کاهش تیرگی های پوست دست و برطرف نمودن لک های ناشی از پرتوهای خورشید و افزایش سن اثرگذار است.

شی باتر به عنوان یک مرطوب کننده بسیار قوی در این کرم وجود دارد. شی باتر غنی از اسیدهای چرب ضروری مانند لینولئیک اسید، اولئیک‌اسید، استئاریک اسید و پالمیتیک اسید بوده و موجب ترمیم و بازسازی لیپید سطح پوست، تامین رطوبت و کاهش علایم خشکی در پوست‌‌های خشک می‌شود. شی باتر سرشار از ویتامین A و ویتامین E بوده و خواص آنتی‌اکسیدانی این ویتامین‌ها از پوست در برابر آسیب‌ رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

کرم دست روشن کننده و ضد لک رویوال دارای ترکیباتی با 90% منشاء طبیعی و ارگانیک است. این کرم فاقد پارابن و الکل بوده و بافت بسیار سبک آن فورا جذب پوست شده و چربی مازاد بر روی پوست ایجاد نمی کند.

 

 

 

 

فواید محصول :

  • دارای ترکیباتی با 90% منشاء طبیعی و ارگانیک
  • مرطوب کننده و مغذی پوست دست و ناخن با جذب سریع
  • دارای فیلتر محافظتی با SPF12 در برابر نور خورشید و رادیکال های آزاد
  • روشن کننده و رفع لک های ناشی از نور خورشید وافزایش سن
  • پیشگیری و جلوگیری از بروز لک های پوستی
  • حاوی ویتامین C با خواص آنتی اکسیدانی بالا
  • حاوی عصاره شیرین بیان به عنوان یک ماده روشن کننده پوست
  • غنی شده با ویتامین E ، پرووتامین B5، شی باتر و روغن ماکادمیا
  • فاقد هر گونه پارابن و الکل

 

نحوه مصرف :

به مقدار لازم از محصول را بر روی پد ریخته و به طور یکنواخت مواد آرایشی را از صورت پاک کنید.

 

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم دست روشن کننده و ضد لک رویوال Revival Lumisense Brightening Hand Cream 50 ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید