-16%
, , ,

کرم دور چشم آردن اکسپرت ایج Ardene Expert Age Multi Corrective Eye Cream 30ml

امتیاز 0 از 5 امتیاز 1 مشتری
(دیدگاه کاربر 0)

Original price was: ۳۴۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۲۸۶,۴۰۰ تومان.

محصول : ایران

حجم: 30 میل

انقضاء : 1406

بارکد :6260147730732

 

دسترسی: موجود در انبار


کرم دور چشم آردن اکسپرت ایج یک محصول بسیار قوی حاوی موثرترین کمپلکس جوان کننده و ضد چروک بایوفیتکس، الیگوپپتاید، سرامید، رتینول، گلوکونات روی و مس، ویتامین های E و C و عصاره چای سبز است. این کرم سبب رفع یا کاهش چروک های دور چشم و پف زیر چشم می گردد. برای محو لک های ناشی از افزایش سن نیز استفاده از این کرم به شدت توصیه می شود.

 

کرم دور چشم آردن اکسپرت ایج 30 میل

Ardene Expert Age Multi Corrective Eye Cream 30ml

 

کرم دور چشم آردن اکسپرت ایج برای افراد بالای 40 سال مناسب بوده و ترکیبات آن دارای خاصیت ضدچروک و جوان‌کننده است. با استفاده از این کرم، چروک‌های سطحی پوست شما از بین رفته و چروک‌های عمیق نیز کاهش می‌یابند. این محصول پف زیر چشم شما را کاهش داده و با تحریک کلاژن‌سازی، به سفت شدن پوست و رفع افتادگی پلک‌ها کمک می‌کند. عصاره چای سبز و شی‌باتر موجود در این کرم نیز باعث حفاظت از پوست شما دربرابر اشعه‌های مضر خورشید و رادیکال‌های آزاد می‌شود.

کرم دور چشم آردن اکسپرت ایج بر پایه جدیدترین و پیشرفته ترین مواد جوانساز ساخته شده و به کند شدن روند ایجاد چین و چروک های دور چشم کمک می کند. این کرم حاوی ترکیبات تقویت کننده و بازسازی کننده برای استحکام بیشتر پوست دور چشم و ترکیبات روشن کننده برای بهبود تیرگی اطراف چشم است.

بایوفیتکس ترکیبی از نوعی مخمر و عصاره گیاهان هیدروکوتایل، کوله خاس (Butchers Broom)، کالاندولا، شاه بلوط هندی و ریشه شیرین بیان است. بایوفیتکس با استحکام بخشیدن به عروق خونی و افزایش مقاومت آن ها جریان گردش خون مویرگی را افزایش می دهد. در نتیجه با التیام لک های قرمز و کاهش التهابات رگ های زیر پوست، تیرگی زیر چشم ها را بهبود می بخشد. الیگوپپتاید نیز با تقویت الاستیسیته پوست دور چشم انعطاف پذیری آن را افزایش می دهد. همچنین از افتادگی پلک ها به میزان چشمگیری جلوگیری می کند.

روغن آووکادو به همراه گلوکونات مس و روی در کرم دور چشم آردن اکسپرت ایج از ایجاد لک های ناشی از پارگی عروق خونی در زیر پوست جلوگیری کرده و با کمک به عملکرد اسید های چرب پوست موجب بازسازی و ترمیم سریع تر پوست اطراف چشم ها می گردند. ویتامین C نیز با همکاری موثر با Biophytex و جلوگیری از عملکرد آنزیم تیروزیناز از ایجاد لک های قهوه ای ممانعت می کند. همچنین سرامید موجود در این کرم حاوی فیتواسفینگوزین (Phytosphingosine) و اسید های چرب اشباع شده (اسید استئاریک) است. سد محافظتی طبیعی پوست را تقویت کرده و با ایجاد خاصیت مرطوب کنندگی ازتاثیر مخرب عوامل محیطی جلوگیری می کند.

کرم دور چشم آردن اکسپرت ایج دارای ترکیبات بسیار ایمن، غیر میلیا زا و غیر محرک پوست است. این کرم دارای ترکیبات بسیار قوی بوده که نتایج استفاده از آن در زمان کوتاه مشهود خواهد بود.

 

کرم دور چشم آردن اکسپرت ایج

 

فواید محصول :

  • کمپلکس جوان کننده، ضد چروک، ضد تیرگی و پف اطراف چشم
  • حاوی بایوفیتکس، الیگوپپتاید، سرامید، رتینول، گلوکونات روی و مس
  • آنتی اکسیدان بسیار قوی
  • محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد و عوامل مخرب محیطی
  • غنی شده با ویتامین های E و C ، عصاره چای سبز و روغن آووکادو
  • کمک به افزایش گردش خون در نواحی اطراف چشم
  • تقویت الاستیسیته پوست حساس اطراف چشم
  • رطوبت رسانی بسیار عمیق و حفظ طولانی مدت رطوبت
  • ایجاد سد محافظتی بسیار قوی در برابر عوامل مخرب محیطی
  • ترکیبات بسیار ایمن، غیر میلیا زا و غیر محرک پوست
  • مناسب افراد بالای 40 سال

 

نحوه مصرف :

به مقدار لازم از کرم بر روی استخوان های گونه بزنید و با انگشتان دست به سمت زیر و گوشه های چشم هدایت کنید. صبح و شب قابل استفاده است.

 

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم دور چشم آردن اکسپرت ایج Ardene Expert Age Multi Corrective Eye Cream 30ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
کرم دور چشم آردن اکسپرت ایجکرم دور چشم آردن اکسپرت ایج Ardene Expert Age Multi Corrective Eye Cream 30ml
Original price was: ۳۴۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۲۸۶,۴۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار