-10%
, , , ,

کرم دور چشم رتینول باکوچیول تیام TIAM Vita A Bakuchiol Firming Eye Cream 30ml

Original price was: ۸۳۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۷۴۶,۰۰۰ تومان.

محصول : کره جنوبی

وزن : 30 میل

انقضاء : 2026/11

بارکد : 8809416472546

 

دسترسی: موجود در انبار


کرم دور چشم رتینول باکوچیول تیام یک کمپلکس درمانی بسیار قوی برای رفع علائم پیری و نواقص پوست حساس اطراف چشم است. این کرم به خوبی چین و چروک اطراف چشم حتی خطوط پنجه کلاغی را درمان کرده و در کاهش حلقه های تیره اطراف چشم نیز بسیار موثر است.

 

کرم دور چشم رتینول باکوچیول تیام 30 میل

TIAM Vita A Bakuchiol Firming Eye Cream 30ml

 

کرم دور چشم رتینول باکوچیول تیام ترکیبی از 3 ماده ضد پیری قدرتمند به نام های ویتامین A، باکوچیول و کلاژن هیدرولیز شده است. فرمولاسیون منحصر به فرد این کرم به گونه ای طراحی شده که تمامی افراد حتی آن هایی که دور چشم بسیار حساسی دارند نیز می توانند از آن استفاده کنند.

رتینیل پالمیتات ملایم ترین شکل ویتامین A (رتینول) بوده که پوست های حساس و کسانی که با استفاده از رتینول دچار واکنش های آلرژیک پوست می شوند نیز با آن هیچ مشکلی ندارند. این ماده تولید کلاژن و الاستین را در بافت های میانی پوست تقویت کرده و باعث می شود پوست از درون پر تر به نظر برسد. همچنین در کاهش چین و چروک و خطوط پوست نیز فوق العاده عمل می کند.

باکوچیول نام دانه های گیاه ” بابچی” است که در طب هندی و چینی بسیار پرکاربد است. درسال 1973 برای اولین بار دانشمندان کشف کردن که باکوچیول دارای خواص شگفت انگیز آنتی اکسیدانی، ضد باکتری و ضد التهابی بسیار فراوان است. اخیرا تحقیقات بیشتر در مورد باکوچیول به این نتیجه رسیده است که این گیاه بر روی پوست دقیقا مانند رتینول ها عمل می کند. یعنی سنتزکلاژن را تحریک می کند،خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد، استحکام بافت سلولی پوست را تقویت می کند و سطح پوست را صاف و یکدست می کند.

کلاژن ماهی هیدرولیز شده خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش داده و باعث تحریک الاستین می شود. به همین دلیل استحکام بافت سلولی پوست افزایش پیدا کرده و پوست سفت و محکم می شود. این نوع کلاژن در رطوبت رسانی و حفظ رطوبت پوست نیز فوق العاده عمل می کند.

هیالورونات سدیم، آلانتوئین و آرژنین دیگر ترکیبات عالی کرم دور چشم رتینول باکوچیول تیام هستند. آلانتوئین به طور طبیعی از گیاه کامفری استخراج می شود. این ماده خاصیت ترمیم کنندگی و التیام بخشی بسیار بالایی برای پوست دارد. آرژنین نوعی آمینو اسید با خواص آنتی اکسیدانی بسیار بالا بوده که در افزایش تولید کلاژن در پوست بسیار موثر است.

هیالورونات سدیم شکل رایج هیالورونیک اسید بوده که خاصیت رطوبت رسانی عمیق برای پوست دارد. این ماده رطوبت را در بافت های میانی پوست حفظ کرده و از خشکی پوست کاملا جلوگیری می کند.

کرم دور چشم رتینول باکوچیول تیام تمام آن چیزی است که برای جوانسازی اطراف چشم به آن نیاز دارید. بافت بسیار سبک و خامه ای این کرم فورا جذب پوست شده و هیچ سنگینی اطراف چشم ایجاد نمی کند. ترکیبات این کرم فوق العاده ایمن و غیر میلیا زا است.

 

 

کرم دور چشم رتینول باکوچیول تیام

 

فواید محصول :

  • کمپلکس درمانی بسیار قوی برای رفع علائم پیری و نواقص اطراف چشم
  • ترکیب قدرتمندی از رتینول، باکوچیول و کلاژن هیدرولیز شده
  • تحریک کننده سنتز کلاژن و سفت کننده پوست اطراف چشم
  • کاهش چشم گیر چین و چروک حتی خطوط پنجه کلاغی
  • رطوبت رسانی بسیار عمیق و جلوگیری از خشکی پوست
  • غنی شده با هیالورونات سدیم، آلانتوئین و آرژنین
  • کاهش چشمگیری حلقه های تیره اطراف چشم
  • دارای خواص آنتی اکسیدانی بسیار بالا
  • محافظت از پوست اطراف چشم در برابر رادیکال های آزاد
  • بافت بسیار سبک، خامه ای و زود جذب
  • ترکیبات بسیار ایمن و غیر میلیا زا

 

کرم دور چشم رتینول باکوچیول تیام

نحوه مصرف :

به مقدار لازم از کرم بر روی استخوان گونه ها بزنید و با انگشتان دست به سمت زیر چشم و اطراف آن هدایت کنید. صبح و شب قابل استفاده است.

 

برای مشاهده دیگر محصولات صورت اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

Water, Glycerin, Butylene Glycol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, 1,2-Hexanediol, Hydrolyzed Collagen (10,000Ppm), Palmitic Acid, Carbomer, Arginine, Stearic Acid, Cetearyl Olivate, Betaine,Bakuchiol (3,000Ppm), Retinyl Palmitate (2,775Ppm), Arachis Hypogaea (Peanut) Oil, Sorbitan Olivate, Tocopheryl Acetate, Panthenol,Hydroxyethyl Acrylate/​Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer,Allantoin, Sodium Polyacrylate, Sodium Hyaluronate, Adenosine,Limonene, Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) Fruit Oil, Xanthan Gum, Linalool, Myristic Acid, Tocopherol, Copper Tripeptide-1,Palmitoyl Pentapeptide-4, Acetyl Hexapeptide-8, Palmitoyl Tripeptide-1, Palmitoyl Tetrapeptide-7

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم دور چشم رتینول باکوچیول تیام TIAM Vita A Bakuchiol Firming Eye Cream 30ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
کرم دور چشم رتینول باکوچیول تیامکرم دور چشم رتینول باکوچیول تیام TIAM Vita A Bakuchiol Firming Eye Cream 30ml
Original price was: ۸۳۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۷۴۶,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار