-14%
, , , ,

کرم دور چشم لیفتینگ پپتاید جیگوت Jigott Lifting Peptide X Eye Cream 50ml

Original price was: ۳۸۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۳۲۶,۰۰۰ تومان.

محصول : کره جنوبی

حجم: 50 میل

انقضاء : 2027

بارکد : 8809541282270

دسترسی: موجود در انبار


کرم دور چشم لیفتینگ پپتاید جیگوت یک محصول موثر و کاربردی در رفع مشکلات و نواقص پوست حساس اطراف چشم است. مجموعه بینظیری از پپتاید ها در این کرم به خوبی چین و چروک ها را کاهش داده و نهایت میزان رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کنند.

 

 

کرم دور چشم لیفتینگ پپتاید جیگوت 50 میل

Jigott Lifting Peptide X Eye Cream 50ml

 

کرم دور چشم لیفتینگ پپتاید جیگوت حاوی 5000 پی پی ام از 5 نوع پپتاید بسیار قدرتمند در کاهش روند پیری پوست است. پپتاید هایی که با نفوذشان به عمق لایه های پوست، تحریک سنتز کلاژن و افزایش الاستین را در بافت های میانی به همراه دارند. این پپتاید ها بافت سلولی پوست اطراف چشم را کاملا سفت و محکم کرده و چین و چروک و خطوط را به وضوح کاهش می دهند.

نیاسینامید، آلانتوئین و آدنوزین دیگر ترکیبات فعال کرم دور چشم لیفتینگ پپتاید جیگوت هستند. نیاسینامید سنتز کلاژن را تحریک کرده و لایه خارجی پوست را در ایمن ترین حالت ممکن، ترمیم و بازسازی می کند. همچنین در کاهش تیرگی و درمان انواع لک نیز فوق العاده عمل می کند. در واقع نیاسینامید، ایمن ترین و پرکاربردترین ترکیب در محصولات پوستی شناخته می شود.

آلانتوئین با خاصیت تسکین دهندگی بسیار بالایی که دارد، باعث رطوبت رسانی عمیق و افزایش نرمی و لطافت پوست می شود. همچنین آلانتوئین می تواند چین و چروک و خطوط ناشی از کم آبی را به خوبی درمان کند. آدنوزین اثر لیفتینگ فوق العاده ای بر روی پوست دارد. این ماده سنتز کلاژن را تحریک کرده و چین وچروک و خطوط سطح پوست را صاف می کند. به طور کلی آدنوزین روند پیری پوست را به تاخیر می اندازد.

کرم دور چشم لیفتینگ پپتاید جیگوت یک اثر ضد پیری و روشن کنندگی قوی بر روی پوست حساس اطراف چشم دارد. بافت خامه ای و بسیار سبک این کرم فورا جذب پوست شده و هیچ گونه چربی و سنگینی اطراف چشم ایجاد نمی کند. ترکیبات این کرم بسیار ایمن و غیر میلیا زا می باشد.

 

کرم دور چشم لیفتینگ پپتاید جیگوت

 

 

فواید محصول :

  • حاوی 5000 پی پی ام از 5 نوع پپتاید جوانساز پوست
  • سفت کننده و صاف کننده قوی پوست اطراف چشم
  • رطوبت رسانی بسیار عمیق و حفظ رطوبت در بافت های میانی پوست
  • غنی شده با نیاسینامید، آدنوزین و آلانتوئین
  • تسکین دهنده و التیام بخش قوی
  • رفع کامل خشکی و دهیدراتگی پوست اطراف چشم
  • روشن کننده قوی حلقه های تیره اطراف چشم
  • بافت خامه ای بسیار سبک و بدون چربی و چسبندگی
  • 100% غیر میلیا زا

 

کرم دور چشم لیفتینگ پپتاید جیگوت

 

نحوه مصرف :

به میزان لازم از کرم بر روی استخوان گونه بزنید و با انگشتان دست به سمت زیر و اطراف چشم هدایت کنید. صبح و شب قابل استفاده است.

 

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

 Water (aqua), Butylene Glycol, Caprylic/Capric Triglyceride, Ceteary Alcohol, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, PEG-100 Stearate/Glyceryl Stearate, Niacinamide,1,2-Hexanediol, Glycerin, Cetearyl Glucoside, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Glyceryl Stearate, Acetyl Hexapeptide-8 (5,000ppm), Sorbitan Sesquioleate, Triethanolamine, Carbomer, Allantoin, Adenosine,Disodium EDTA, Fragrance(Parfum), Rehmannia Chinensis Root Extract, Schizonepeta Tenuifolia Extract, Saururus Chinensis Leaf/Root Extract, Polygonum Fagoprum (Buckwheat) SeedExtract, Glycine Max (Soybean) Seed Extract, Acanthopanax Senticosus (Eleuthero) Root Extract, Ulmus Davidiana Root Extract, Smilax Glabra Root Extract, Ginkgo Biloba Leaf Extract,Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Sanguisorba Officinalis Root Extract. Phellodendron Amurense Bark Extract, PrunusMume Fruit Extract, Zanthoxylum Piperitum Fruit

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم دور چشم لیفتینگ پپتاید جیگوت Jigott Lifting Peptide X Eye Cream 50ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
کرم دور چشم لیفتینگ پپتاید جیگوتکرم دور چشم لیفتینگ پپتاید جیگوت Jigott Lifting Peptide X Eye Cream 50ml
Original price was: ۳۸۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۳۲۶,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار