-14%
, , , ,

کرم دور چشم هویج تن زیرو tenzero Carrot Eye Cream 40ml

Original price was: ۳۷۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۳۱۸,۰۰۰ تومان.

محصول : کره جنوبی

حجم: 30 میل

انقضاء : 2025/06

بارکد : 8809628882867

دسترسی: موجود در انبار


کرم دور چشم هویج تن زیرو یک کرم آرامش بخش و تسکین دهنده با خواص کاهش چین و چروک، رفع تیرگی و پف اطراف چشم است. این کرم رطوبت رسانی فوق العاده بالایی داشته و سد دفاعی پوست حساس اطراف چشم را کاملا تقویت و بازسازی می کند.

 

کرم دور چشم هویج تن زیرو 40 میل

tenzero Carrot Eye Cream 40ml

 

عصاره هویج سرشار از بتاکاروتن است. بتاکاروتن ماده پیش ساز ویتامین A بوده که به شادابی ، تقویت ، ترمیم و آبرسانی پوست بسیارکمک می کند ‌.همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی بسیار بالا بوده که در رفع چین و چروک و جوانسازی پوست نیز تاثیر مستقیم دارد. همچنین عصاره هویج به تقویت غشای سلولی و دیواره های مویرگ کمک کرده و به طور موثر پوست خسته را تقویت می کند و آن را انعطاف پذیرتر و محکم تر می کند.

کرم دور چشم هویج تن زیرو دارای بافت بسیار سبک و غیر میلیا زا است. این کرم به شدت با بروز علائم پیری مانند خطوط و چروک اطراف چشم مقابله کرده و خستگی آن را به طور کامل رفع می کند. این کرم یک منبع غنی از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها برای پوست محسوب می شود.

کرم دور چشم هویج تن زیرو غنی شده با آلانتوئین، پانتنول و شی باتر است. ترکیباتی قدرت رطوبت رسانی بسیار بالایی دارند و به کمک شی باتر باعث ماندگاری طولانی مدت رطوبت در بافت سلولی پوست می شوند. به همین دلیل می توانند چین و چروک ناشی از کم آبی پوست را رفع کرده و باعث کاهش حلقه های تیره اطراف چشم در کوتاه ترین زمان ممکن شوند.

کرم دور چشم هویج تن زیرو برای تمام خانم ها و آقایان بالای 20 سال مناسب است. این کرم یک راه حل مطلوب برای افرادی است که می‌خواهند سرعت پیری را کاهش داده و با اثرات پیری مقابله کنند.

 

کرم دور چشم هویج تن زیرو

 

فواید محصول :

  • آرامش بخش، تسکین دهنده و رطوبت رسان بسیار قوی
  • غنی شده با عصاره هویج سرشار از بتاکارون (رتینول طبیعی)
  • کاهش چین و چروک و خطوط اطراف چشم
  • موثر در درمان تیرگی و پف اطراف چشم
  • بافت بسیار سبک و غیر میلیا زا
  • غنی شده با آلانتوئین، پانتنول و شی باتر
  • حفظ طولانی مدت رطوبت در لایه های زیرین پوست
  • شاداب کننده قوی پوست حساس اطراف چشم
  • مناسب خانم ها و آقایان بالای 20 سال

 

 

کرم دور چشم هویج تن زیرو

نحوه مصرف :

به مقدار لازم از کرم بر روی استخوان های گونه بزنید و با انگشتان دست به سمت زیر و گوشه های چشم هدایت کنید. صبح و شب قابل استفاده است.

 

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

Water, Carrot Extract, Glycerin, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Sodium Hyaluronate, Retinyl Palmitate (Vitamin A), Aloe Barbadensis Leaf Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Centella Asiatica Extract, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Allantoin, Panthenol, Betaine, Cetearyl Olivate, Cetearyl Alcohol, Stearic Acid, Carbomer, Arginine, Disodium EDTA, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, Chlorphenesin, Fragrance

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم دور چشم هویج تن زیرو tenzero Carrot Eye Cream 40ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
کرم دور چشم هویج تن زیروکرم دور چشم هویج تن زیرو tenzero Carrot Eye Cream 40ml
Original price was: ۳۷۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۳۱۸,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار