-6%
, , , ,

کرم رتینول %0.1 کوزارکس Cosrx The Retinol 0.1 Cream 20ml

Original price was: ۱,۳۸۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۱,۲۹۴,۰۰۰ تومان.

محصول : کره جنوبی

حجم : 20 میل

انقضا: 2027

بارکد : 8809598454781

دسترسی: موجود در انبار


کرم رتینول %0.1 کوزارکس یک کرم ضد پیری بسیار عالی برای کاهش چین و چروک، خطوط، لک و بهبود منافذ باز پوست است. ایم کرم حاوی %0.1 رتینول خالص به همراه ترکیبات موثر بوده که اولین نشانه های پیری و نواقص پوست را درمان می کند.

 

کرم رتینول %0.1 کوزارکس 20 میل

Cosrx The Retinol 0.1 Cream 20ml

 

رتینول یکی از مشتقات ویتامن A بوده که تاثیر فوق العاده آن بر مشکلات پوستی ازجمله چین و چروک، تیرگی و لک، از نظر علمی به اثبات رسیده است. و سنتز کلاژن را تحریک کرده و استحکام بافت سلولی پوست را به حداکثر می رساند. و به همین دلیل علاوه بر کاهش چین و چروک پوست را کاملا سفت و محکم می کند.

کرم رتینول %0.1 کوزارکس غنی شده با پانتنول و ویتامین E است. ترکیباتی میزان رطوبت رسانی پوست را در ایده آل ترین حالت ممکن حفظ کرده و از هرگونه تحریک و واکنش شیمیایی پوست جلوگیری می کنند. خواص آنتی اکسیدانی این کرم به خوبی از پوست در برابر عوامل مخرب محیطی محافظت می کند.

کرم رتینول %0.1 کوزارکس با تحریک سنتز کلاژن و افزایش الاستین باعث سفت شدن بافت سلولی و پر شدن ظاهر پوست می شود. آدنوزین موجود در این کرم به خوبی عمل تجدید سلولی را در بافت پوست انجام داده و پوست را برای ساختن سلول های جدید و سالم تحریک می کند.

کرم رتینول %0.1 کوزارکس

این کرم یک محصول فوق العاده عالی برای کاهش انواع لک به خصوص لک های ناشی از افزایش سن و لک های به جا مانده از جوش و آکنه می باشد. اگر شما جزو افرادی هستید که تا کنون از محصولات حاوی رتینول استفاده نکرده و یا با استفاده از این ماده اکتیو دچار واکنش های پوستی می شوید، کرم رتینول %0.1 کوزارکس یک گزینه فوق العاده برای شما خواهد بود.

کرم رتینول %0.1 کوزارکس دارای ترکیبات بسیار ایمن و %100 غیر کومدون زا می باشد. این کرم با جدیت از بروز هرگونه جوش و آکنه جلوگیری کرده و به هیچ وجه باعث تحریک، قرمزی و سوزش پوست نمی شود. استفاده از این کرم برای انواع پوست حتی پوست های بسیار حساس نیز کاملا مناسب بوده و برای اطراف چشم نیز قابل مصرف می باشد.

 

 

کرم رتینول %0.1 کوزارکس

فواید محصول :

  • کرم ضد پیری بسیار عالی حاوی %0.1 رتینول خالص
  • کاهش چین و چروک، خطوط، لک و بهبود منافذ باز پوست
  • غنی شده با پانتنول و ویتامین E
  • دارای خواص آنتی اکسیدانی بسیار قوی
  • تحریک کننده سنتز کلاژن و افزایش الاستین پوست
  • افزایش چشمگیر استحکام بافت سلولی پوست
  • موثر در در درمان لک های ناشی از پیری و لک های جای جوش و آکنه
  • دارای ترکیبات تسکین دهنده و التیام بخش
  • دارای ترکیبات بسیار ایمن و 100% غیر کومدون زا
  • مناسب انواع پوست حتی پوست های بسیار حساس
  • قابل استفاده در اطراف چشم

 

نحوه مصرف :

شب ها بر روی پوست تمیز به میزان لازم استفاده کنید و ماساژ دهید تا جذب شود. برای اطراف چشم نیز قابل استفاده می باشد.

 

 

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

ترکیبات محصول

Water, Caprylic/Capric Triglyceride, Propanediol, Glycerin, Tocopheryl Acetate, Cetearyl Alcohol, Trehalose, Panthenol, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Glycine Soja (Soybean) Oil, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Dimethicone, Glyceryl Polymethacrylate, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Polyglyceryl-10 Stearate, Hydrogenated Lecithin, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Carbomer, Tromethamine, Glyceryl Stearate, Polysilicone-11, Sodium Sulfite, Tocopherol, Daucus Carota Sativa (Carrot) Root Extract, Retinol(0.1%), Allantoin, Glyceryl Caprylate, Oryza Sativa (Rice) Bran Wax, Tocotrienols, Stearic Acid, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Palmitic Acid, Disodium EDTA, Ethylhexylglycerin, Adenosine, Sorbitan Isostearate, Elaeis Guineensis (Palm) Oil, BHT, Beta-Carotene, Myristic Acid, Lauric Acid, Ascorbic Acid, Limnanthes Alba (Meadowfoam) Seed Oil, 3-O-Ethyl Ascorbic Acid, Glutathione, Sodium Hyaluronate, 1,2-Hexanediol, Hydrolyzed Hyaluronic Acid, Sodium Hyaluronate Crosspolymer, Hyaluronic Acid, Sodium Acetylated Hyaluronate

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم رتینول %0.1 کوزارکس Cosrx The Retinol 0.1 Cream 20ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
کرم رتینول %0.1 کوزارکسکرم رتینول %0.1 کوزارکس Cosrx The Retinol 0.1 Cream 20ml
Original price was: ۱,۳۸۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۱,۲۹۴,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار