-9%
, , ,

کرم روشن کننده ویتامینه آردن Ardene Lightener Cream 30gr

امتیاز 0 از 5 امتیاز 1 مشتری
(دیدگاه کاربر 0)

Original price was: ۱۲۳,۰۰۰ تومان.Current price is: ۱۱۱,۸۰۰ تومان.

محصول : ایران

وزن: 30 گرم

انقضاء : 1405/09

بارکد : 6260147730121

 

دسترسی: موجود در انبار


کرم روشن کننده ویتامینه آردن یک کمپلکس روشن کننده بسیار قوی بر پایه آلفا آربوتین، کوجیک اسید دی پالمیتات، ویتامین C پالمیتات و مخلوط اسیدهای میوه (AHA 10%) است. این کرم با مهار آنزیم تیروزیناز و کاهش سنتز ملانین و همچنین جداسازی لایه خارجی پوست، باعث کاهش چشمگیر انواع لک و تیرگی پوست می شود.

 

کرم روشن کننده ویتامینه آردن 30 گرم

Ardene Lightener Cream 30gr

 

کرم روشن کننده ویتامینه آردن علاوه بر کاهش انواع لک و تیرگی پوست، از بروز مجدد آن ها جلوگیری می کند. رنگ پوست تحت تأثیر عوامل خارجی متعدد نظیر در معرض قرار گرفتن پرتوهای ماورای بنفش و مادون قرمز نور آفتاب، مصرف قرص های ضد بارداری خوراکی و آلودگی های زیست محیطی قرار داشته که مجموع عوامل فوق با افزایش ملانین سبب بروز لک های پوست و در نهایت تیرگی پوست می گردند.

آلفا آربوتین موجود در این کرم با مهار کامل آنزیم تیروزیناز سبب جلوگیری از تشکیل ملانین شده، لذا سبب روشن شدن پوست می گردد. علاوه بر اثر فوق آربوتین با جذب پرتوهای ماورای بنفش UVB به عنوان یک ضد آفتاب طبیعی از ایجاد و شکل گیری لکه های ناشی از تابش آن ها جلوگیری می نماید. کوژیک اسید دی پالمیتات نیز با مهار غیر قابل برگشت آنزیم تیروزیناز سبب توقف سنتز ملانین توسط ملانوسیت ها گشته و با کاهش ملانین اثر روشن کنندگی خود را اعمال می کند.

کرم روشن کننده ویتامینه آردن حاوی 10% آلفا هیدروکسی اسید است. این اسید با افزایش پوسته ریزی طبیعی پوست سبب جداسازی لایه خارجی، خشن و فرسوده پوست شده و سبب نمایان شدن لایه های زیرین و جوان پوست می گردد. به همین دلیل نمایی با طراوت، شاداب و جوان به پوست می بخشد. ویتامین C پالمیتات به عنوان شکل پایدار ویتامین C و دیگر ترکیب این کرم، یک آنتی اکسیدان بسیار قوی بوده و در عین حال با تقویت سنتز کلاژن و الاستین سبب افزایش مقاومت و انعطاف پذیری پوست می شود.همچنین با مهار پیگمانتاسیون ناشی از افزایش سن و عوارض نامطلوب جوی سبب روشن شدن پوست می گردد.

در کرم روشن کننده ویتامینه آردن جهت مقابله با تشدید و خنثی سازی عملکرد رادیکال های آزاد از ویتامین E استفاده شده است. رادیکال های آزاد محصول پراکسیداسیون سلولی بوده که عمدتاً در نتیجه تابش اشعه ماورای بنفش و مادون قرمز آفتاب بر پوست ایجاد می گردد. این کرم دارای ترکیبات بسیار ایمن و غیر محرک پوست بوده و برای انواع تیپ های پوستی مناسب است.

 

کرم روشن کننده ویتامینه آردن

 

فواید محصول :

  • کمپلکس روشن کننده و ضد لک بسیار قوی
  • حاوی آلفا آربوتین، کوجیک اسید دی پالمیتات، ویتامین C پالمیتات و مخلوط اسیدهای میوه (AHA 10%)
  • مهار آنزیم تیروزیناز و کاهش سنتز ملانین و جداسازی لایه خارجی پوست
  • جلوگیری از بروز مجدد لک های جدید
  • محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد
  • لایه برداری بسیار ملایم و بدون تحریک و واکنش آلرژیک پوست
  • ترکیبات بسیار ایمن و مناسب انواع تیپ های پوستی

 

نحوه مصرف :

شب ها پس از تمیز نمودن سطح پوست کرم روشن کننده ویتامینه آردن را بر روی لک های قهوه ای مالیده، به آرامی ماساژ دهید تا خوب جذب شود. روزها پس از پاک نمودن پوست خود به کمک پنبه و آب ولرم از کرم ضد آفتاب با فاکتور حفاظتی مناسب استفاده نمایید. مصرف کرم باید برای مدت 4 تا 6 هفته ادامه یابد تا اثرات آن ظاهر گردد.

 

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم روشن کننده ویتامینه آردن Ardene Lightener Cream 30gr”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
کرم روشن کننده ویتامینه آردنکرم روشن کننده ویتامینه آردن Ardene Lightener Cream 30gr
Original price was: ۱۲۳,۰۰۰ تومان.Current price is: ۱۱۱,۸۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار