-8%
, , , ,

کرم سفت کننده پوست پریمیوم پپتاید اسکین پاستل SkinPastel Premium Peptide X5 Nurishing Cream 30ml

امتیاز 0 از 5 امتیاز 1 مشتری
(دیدگاه کاربر 0)

Original price was: ۵۷۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۵۲۶,۰۰۰ تومان.

محصول : کره جنوبی

حجم: 30 میل

انقضاء : 2027

 

دسترسی: موجود در انبار



کرم سفت کننده پوست پریمیوم پپتاید اسکین پاستل یک کرم کلینیکال برای افزایش الاستین و رفع چین و چروک پوست با عملکردی شبه بوتاکس است. این کرم یک کمپلکس درمانی برای کاهش و رفع علائم پیری پوست بوده و تناژ پوست را به شدت روشن و درخشان می کند.

 

 

کرم سفت کننده پوست پریمیوم پپتاید اسکین پاستل 30 میل

SkinPastel Premium Peptide X5 Nurishing Cream 30ml

 

کرم سفت کننده پوست پریمیوم پپتاید اسکین پاستل حاوی 1000 پی پی ام هگزاپپتاید-8 است. هگزاپپتاید-8 (Hexapeptide-8) یک پپتاید ضد چروک است که با تقلید از پروتئین‌های طبیعی بدن، به کاهش انقباضات عضلات صورت کمک می‌کند و از شکل‌گیری خطوط و چروک‌های جدید جلوگیری می‌کند. هگزاپپتاید-8 با تأثیر مشابه بوتاکس عمل کرده، ولی بدون نیاز به تزریق، پوست را آرام کرده و ظاهر چین و چروک‌ها را به مرور کاهش می‌دهد. این ماده برای بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و ایجاد ظاهری جوان‌تر و صاف‌تر شناخته می‌شود.

نیاسینامید، آدنوزین، هیالورونات سدیم، پانتنول و روغن جوجوبا دیگر ترکیبات کرم سفت کننده پوست پریمیوم پپتاید اسکین پاستل هستند. نیاسینامید به کاهش قرمزی، التهابات، منافذ باز و خطوط ریز کمک کرده و باعث تقویت سد دفاعی پوست و کنترل تولید چربی می‌شود. آدنوزین نیز خواص ضدپیری دارد، با افزایش تولید کلاژن و بهبود ظاهر چین و چروک، پوست را نرم‌تر و جوان‌تر می‌سازد. این دو ماده با هم ترکیبی مناسب برای بهبود بافت و ظاهر پوست ایجاد می‌کنند.

هیالورونات سدیم، با توانایی بالای حفظ رطوبت، به آبرسانی و نرمی پوست کمک می‌کند و باعث کاهش چین و چروک‌های ظاهری می‌شود. پانتنول (پرو ویتامین B5) خاصیت ترمیمی و ضدالتهابی دارد و با تقویت سد دفاعی پوست، به بهبود زخم‌ها و تسکین التهابات پوستی کمک می‌کند. ترکیب این دو ماده در کرم سفت کننده پوست پریمیوم پپتاید اسکین پاستل، باعث آبرسانی عمقی، ترمیم پوست آسیب‌دیده و حفظ لطافت و شادابی پوست می‌شود.

روغن جوجوبا یک مرطوب‌کننده طبیعی است که به دلیل شباهت ساختاری به چربی طبیعی پوست (سبوم)، به راحتی جذب می‌شود و منافذ را مسدود نمی‌کند. این روغن دارای خواص ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی است که به تسکین پوست‌های حساس، کاهش قرمزی و التیام جوش‌ها کمک می‌کند. همچنین برای تنظیم تولید چربی پوست و حفظ رطوبت طبیعی آن مفید است، و می‌تواند به بهبود ظاهر پوست خشک و آسیب‌دیده کمک کند.

کرم سفت کننده پوست پریمیوم پپتاید اسکین پاستل با تحریک سنتز کلاژن و افزایش الاستین در پوست باعث انسجام بافت سلولی و در نهایت سفت شدن پوست می شود. ترکیبات موثر این کرم از هرگونه پیری زودرس، شل شدگی و افتادگی پوست با جدیت جلوگیری می کند. این کرم برای انواع پوست حتی پوست های بسیار حساس نیز کاملا مناسب است.

کرم سفت کننده پوست پریمیوم پپتاید اسکین پاستل

 

 

فواید محصول :

  • سفت کننده بسیار قوی بافت پوست
  • تحریک کننده سنتز کلاژن و افزایش الاستین در بافت پوست
  • حاوی 1000 پی پی ام هگزاپپتاید-8
  • کاهش چین و چروک و عملکرد شبه بوتاکس
  • غنی شده با نیاسینامید، آدنوزین، هیالورونات سدیم، پانتنول و روغن جوجوبا
  • روشن کننده و درخشان کننده بسیار قوی پوست
  • ترمیم کننده، ضد التهاب و التیام بخش
  • جلوگیری از هرگونه واکنش آلرژیک پوست
  • بافت بسیار نرم و سبک با جذب فوری
  • بدون ایجاد چربی و سنگینی بر روی پوست
  • ترکیبات بسیار ایمن و 100% غیر کومدون زا
  • مناسب انواع پوست حتی پوست های بسیار حساس

کرم سفت کننده پوست پریمیوم پپتاید اسکین پاستل

نحوه مصرف :

شب ها در آخرین مرحله روتین پوستی، یک لایه نازک از محصول بر روی پوست پخش کنید و کمی ماساژ دهید تا جذب شود.

 

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

WATER, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, OCTOCRYLENE, ALCOHOL,BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, CYCLOPENTASILOXANE, NIACINAMIDE,CENTELLA ASIATICA EXTRACT, GLYCERIN, SILICA, TITANIUM DIOXIDE, ETHYLHEXYL OLIVATE, POLYGLYCERYL-2 DIISOSTEARATE, SODIUM ACRYLATES COPOLYMER, CETETH-10,SODIUM POLYACRYLATE, CHLORPHENESIN, AMMONIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE/VP COPOLYMER, POTASSIUM CETYL PHOSPHATE, POLYGLYCERYL-4 OLEATE, FRAGRANCE,ETHYLHEXYLGLYCERIN, ADENOSINE, BUTYLENE GLYCOL, DISODIUM EDTA, ALUMINUM HYDROXIDE, 1,2-HEXANEDIOL, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, BHT, LIMONENE

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم سفت کننده پوست پریمیوم پپتاید اسکین پاستل SkinPastel Premium Peptide X5 Nurishing Cream 30ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
کرم سفت کننده پوست پریمیوم پپتاید اسکین پاستلکرم سفت کننده پوست پریمیوم پپتاید اسکین پاستل SkinPastel Premium Peptide X5 Nurishing Cream 30ml
Original price was: ۵۷۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۵۲۶,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار