-11%
, , ,

کرم ضد آفتاب بدون رنگ پوست خشک و حساس پیکسل Pixxel Sun Screen SPF50 Sensitive And Dry Skin 50ml

Original price was: ۲۸۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۲۴۸,۰۰۰ تومان.

محصول: ایران

حجم : 50 میل

تاریخ انقضا : 2027

بارکد : 6260623341971

دسترسی: موجود در انبار


کرم ضد آفتاب بدون رنگ پوست خشک و حساس پیکسل یک ضد آفتاب فلوئیدی بسیار سبک بوده که خاصیت رطوبت رسانی بسیار بالایی دارد. این ضد آفتاب بر پایه آب بوده و بدون ایجاد رد سفیدی فورا جذب پوست می شود.

 

کرم ضد آفتاب بدون رنگ پوست خشک و حساس پیکسل 50 میل

 Pixxel Sun Screen SPF50 Sensitive And Dry Skin 50 ml

 

کرم ضد آفتاب بدون رنگ پوست خشک و حساس پیکسل دارای بالاترین سطح فاکتورهای محافظتی در برابر اشعه خورشید و رادیکال های آزاد است. بافت سبک آن باعث مصرف مداوم آن حتی برای کسانی که تحمل کرم را ندارند شده‌ و موجب خستگی پوست نمی‌شود. علاوه بر این، در برابر تعریق مقاوم بوده و دارای فرمولاسیون ضدآب و بادوام است که مناسب افرادی که در طول روز فعالیت زیادی دارند هم خواهد بود.

 

کرم ضد آفتاب بدون رنگ پوست خشک و حساس پیکسل بافت مخملی و مات ایجاد کرده و برای پوست‌های خشک و حساس با رطوبت رسانی بسیار عمیق، از پوسته پوسته شدن و خشکی پوست جلوگیری می‌کند. همچنین از ضد آفتاب بدون رنگ پیکسل می‌توانید به عنوان پایه و پرایمر آرایشی نیز استفاده کنید.

 

کرم ضد آفتاب بدون رنگ پوست خشک و حساس پیکسل

 

کرم ضد آفتاب بدون رنگ پوست خشک و حساس پیکسل حاوی ویتامین B5 است. این ویتامین رطوبت را در پوست حفظ می کند و در افزایش نرمی و لطافت پوست موثر است. همچنین سبب تسکین، التیام التهابات ، ترمیم و احیای پوست آسیب دیده می شود. ویتامین E موجود در این ضد آفتاب نیز سرشار از خواص آنتی اکسیدانی است که از پوست در برابر آسیب ها و اثرات مخرب رادیکال های آزاد و آلودگی های محیطی محافظت می کند.

 

هیالورونیک اسید موجود در این ضد آفتاب، رطوبت رسانی و هیدراتاسیون فوق العاده‌ای برای به پوست به همراه داشته و از پیری پوست جلوگیری می‌کند. این ماده ترمیم کننده و جوانساز پوست بوده و خاصیت ارتجاعی آن را افزایش می‌دهد. هیالورونیک اسید آبرسانی را تا چندین برابر افزایش داده، رطوبت را در پوست حفظ می‌کند و از خشکی و زبری آن جلوگیری می‌نماید.

کرم ضد آفتاب بدون رنگ پوست خشک و حساس پیکسل دارای ترکیبات بسیار ایمن، کاملا وگان و بدون آزمایش بر روحیوانات می باشد. این ضد آفتاب به عنوان یک محصول غیر کومدون زا به بازار عرضه شده است.

 

کرم ضد آفتاب بدون رنگ پوست خشک و حساس پیکسل

 

فواید محصول :

  • ضد آفتاب فلوئیدی بسیار سبک و بر پایه آب
  • دارای SPF 50 و +++PA
  • محافظت کامل از پوست در برابر اشعه خورشید و رادیکال های آزاد
  • غنی شده با ویتامین B5 و ویتامین E
  • سرشار از هیالورونیک اسید برای رطوبت رسانی عمیق
  • دارای فرمولاسیون ضد آب و مقاوم در برابر تعریق
  • قابل استفاده به عنوان پرایمر آرایشی
  • تسکین دهنده و التیام بخش پوست های حساس
  • ترکیبات بسیار ایمن و کاملا وگان
  • فاقد تست بر روی حیوانات
  • غیر کومدون زا

نحوه مصرف :

20 دقیقه قبل از خارج شدن از منزل، به میزان کافی بر روی پوست زده و به طور یکنواخت پخش کنید.

 

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم ضد آفتاب بدون رنگ پوست خشک و حساس پیکسل Pixxel Sun Screen SPF50 Sensitive And Dry Skin 50ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
کرم ضد آفتاب بدون رنگ پوست خشک و حساس پیکسلکرم ضد آفتاب بدون رنگ پوست خشک و حساس پیکسل Pixxel Sun Screen SPF50 Sensitive And Dry Skin 50ml
Original price was: ۲۸۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۲۴۸,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار