-11%
, , ,

کرم ضد آفتاب بدون رنگ پوست چرب پیکسل Pixxel Sun Screen SPF50 Acne Prone And Oily Skin 50 ml

Original price was: ۲۸۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۲۴۸,۰۰۰ تومان.

محصول: ایران

حجم : 50 میل

تاریخ انقضا : 2027

بارکد : 6260623341988

دسترسی: موجود در انبار


کرم ضد آفتاب بدون رنگ پوست چرب پیکسل یک ضد آفتاب فلوئیدی فاقد چربی و یک انتخاب عالی برای محافظت از پوست در برابر اشعه های یو وی و رادیکال های آزاد است.این ضد آفتاب بر پایه آب بوده و جذب فوق العاده سریع دارد.

 

 

کرم ضد آفتاب بدون رنگ پوست چرب پیکسل 50 میل

Pixxel Sun Screen SPF50 Acne Prone And Oily Skin 50 ml

 

کرم ضد آفتاب بدون رنگ پوست چرب پیکسل حاوی ویتامین B5 بوده که رطوبت را در پوست حفظ می کند و در افزایش نرمی و لطافت پوست موثر است. این ویتامین سبب تسکین و التیام التهابات و ترمیم و احیای پوست آسیب دیده می شود. همچنین ویتامین  Eاز ترکیبات دیگر این محصول بوده که  سرشار از خواص آنتی اکسیدانی است و از پوست در برابر آسیب ها و اثرات مخرب رادیکال های آزاد و آلودگی های محیطی محافظت می کند.

 

کرم ضد آفتاب بدون رنگ پوست چرب پیکسل بافت فوق العاده سبک و فرمولاسیونی بر پایه آب دارد. به طوری که به سرعت جذب پوست شده و هیچ رد سفیدی و سنگینی بر روی پوست ایجاد نمی کند. این ضد آفتاب دارای خواص ضدآکنه برای پوست‌های چرب بوده و با تکنولوژی  PA+++بالاترین محافظت را از پوست به همراه دارد.

با اینکه این محصول قدرت محافظتی بسیار بالایی دارد اما بافت سبک آن باعث مصرف مداوم آن حتی برای کسانی که تحمل کرم های ضد آفتاب را ندارند شده‌ و موجب خستگی پوست نمی‌شود. عدم ایجاد چسبندگی، عدم ایجاد برق و چربی روی پوست، ایجاد نکردن حالت سفید روی پوست از جمله مواردی است که با این ضد آفتاب تجربه می‌کنید. همچنین از این ضد آفتاب می‌توانید به عنوان پایه و پرایمر آرایشی نیز استفاده کنید.

 

هیالورونیک اسید موجود در این ضد آفتاب، رطوبت رسانی و هیدراتاسیون فوق العاده‌ای به پوست هدیه می‌دهد و از پیری پوست جلوگیری می‌کند. این ماده ترمیم کننده و جوانساز پوست است و خاصیت ارتجاعی آن را افزایش می‌دهد. هیالورونیک اسید آبرسانی را تا چندین برابر افزایش داده، رطوبت را در پوست حفظ می‌کند و از خشکی و زبری آن جلوگیری می‌نماید.

 

کرم ضد آفتاب بدون رنگ پیکسل کاملا وگان بوده و بدون آزمایش بر روی حیوانات تولید می شود. همچنین این محصول غیر کمودون زا میباشد و خاصیت آبرسانی بسیار بالایی دارد.

 

کرم ضد آفتاب بدون رنگ پوست چرب پیکسل

 

فواید محصول :

  • ضد آفتاب روزانه بسیار عالی برای پوست های مختلط، چرب و مستعد جوش
  • محافظت از پوست در برابر اشعه مضر UV و رادیکال های آزاد
  • بافت فلوئیدی بسیار سبک و زود جذب بر پایه آب
  • بدون کوچکترین رد سفیدی بر روی پوست
  • غنی شده با هیالورونیک اسید و ویتامین B5
  • پیشگیری از بروز هرگونه جوش و آکنه
  • کنترل دقیق میزان چربی و مات کننده سطح پوست
  • جلوگیری از برق افتادن پوست
  • 100% غیر کومدون زا

نحوه مصرف :

20 دقیقه قبل از خارج شدن از منزل، به میزان کافی بر روی پوست زده و به طور یکنواخت پخش کنید.

 

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم ضد آفتاب بدون رنگ پوست چرب پیکسل Pixxel Sun Screen SPF50 Acne Prone And Oily Skin 50 ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
کرم ضد آفتاب بدون رنگ پوست چرب پیکسلکرم ضد آفتاب بدون رنگ پوست چرب پیکسل Pixxel Sun Screen SPF50 Acne Prone And Oily Skin 50 ml
Original price was: ۲۸۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۲۴۸,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار