-9%
, , , ,

کرم ضد آفتاب تی تری جیگوت Jigott Tea Tree SPF 50 Sunscreen 70ml

Original price was: ۴۸۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۴۳۶,۰۰۰ تومان.

محصول : کره جنوبی

حجم: 70 میل

انقضاء : 2026

بارکد : 8809541283031

دسترسی: موجود در انبار


کرم ضد آفتاب تی تری جیگوت یک ضد آفتاب روزانه بسیار نرم و سبک، بر پایه آب و دارای بالاترین سطح فاکتورهای مراقبت از پوست است. این ضد آفتاب مناسب پوست های مختلط، چرب و مستعد جوش بوده که با کنترل دقیق میزان چربی ، برای مدت زمان طولانی از تعریق و برق افتادن پوست جلوگیری می کند.

 

 

کرم ضد آفتاب تی تری جیگوت 70 میل

Jigott Tea Tree SPF 50 Sunscreen 70ml

 

تی تری یا عصاره درخت چای یک ترکیب تسکین دهنده و آنتی آکنه در محصولات مراقبتی پوست محسوب می شود. تی تری به خوبی میزان چربی و رطوبت پوست را به تعادل رسانده و به شدت از بروز جوش و آکنه جلوگیری می کند. همچنین تی تری از انباشته شدن چربی و باکتری های مولد جوش و آکنه در منافذ پوست نیز جلوگیری می کند. این امر باعث بهبود ظاهر منافذ باز پوست می شود.

کرم ضد آفتاب تی تری جیگوت دارای فاکتور محافظتی با SPF 50 و ++++PA بوده که در برابر هر دو اشعه مضر UVA و UVB از پوست محافظت می کند. ترکیبات آنتی اکسیدانی قوی و فعال این کرم یک سپر دفاعی محکم و نامحسوس در برابر آسیب رادیکال های آزاد بر روی پوست ایجاد می کنند. عصاره چای سبز و عصاره سنتلا آسیا تیکا ترکیبات تسکین دهنده و التیام بخش این کرم هستند. چای سبز به شدت با تجمع باکتری های مولد جوش و آکنه مقابله کرده و سنتلا آسیا تیکا بافت پوست آسیب دیده را تسکین و التیام می بخشد.

نیاسینامید یکی دیگر از ترکیبات ایده آل کرم ضد آفتاب تی تری جیگوت است. نیاسینامید یک پادشاه مراقبت از پوست بوده که چندین عملکرد همزمان را برای پوست به ارمغان می آورد.سنتز کلاژن را تحریک کرده و باعث افزایش الاستین در پوست می شود. جوش، آکنه و لک های ناشی از آن ها را کاهش و درمان می کند. تناژ پوست را روشن کرده و به عنوان یک ترکیب ضد پیری پوست عمل می کند.

کرم ضد آفتاب تی تری جیگوت به معنی واقعی سبک و غیر محسوس بر روی پوست است. بافت این کرم بر پایه آب بوده و هیچ نوع چربی، سنگینی و رد سفیدی بر روی پوست ایجاد نمی کند. ترکیبات فوق ایمن این ضد آفتاب، فاقد هرگونه ماده شیمیایی مضر و محرک پوست می باشد.

 

کرم ضد آفتاب تی تری جیگوت

 

 

فواید محصول :

  • ضد آفتاب روزانه بسیار نرم و سبک، بر پایه آب
  • دارای بالاترین سطح فاکتورهای مراقبت از پوست
  • کنترل دقیق میزان چربی و سبوم اضافی پوست
  • دارای فاکتور محافظتی با SPF 50 و ++++PA
  • حاوی 2000 پی پی ام عصاره درخت چای
  • جلوگیری از بروز هرگونه جوش و آکنه
  • پوشش مات و جلوگیری کامل از تعریق و برق افتادن پوست
  • غنی شده با نیاسینامید، عصاره چای سبز و سنتلا آسیا تیکا
  • بافت فوق سبک با جذب فوری و بدون رد سفیدی و چسبندگی
  • ترکیبات بسیار ایمن، غیر محرک پوست و غیر کومدون زا

 

 

 

نحوه مصرف :

20 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب، به طور یکنواخت بر روی صورت و گردن پخش کنید و ماساژ دهید تا جذب شود.

 

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

Purified water, ethylhexyl methoxycinnamate, glycerin, mineral oil, bis-ethylhexyloxyphenol methoxyphenyltriazine, terephthalylly dendicamphorsulfonic acid, C12-15 alkyl benzoate, niacinamide, isoawell p-methoxy Cinnamate, zinc oxide, dimethicone, titanium dioxide, glyceryl stearate, PEG-100 stearate, cetyl alcohol, polysorbate 60, phenoxyethanol, carbomer, trimethanolamine, polyhydroxystearic acid. , stearyl alcohol, chlorphenesin, tea tree extract (2,000ppm), aluminum hydroxide, fragrance, glyceryl stearate SE, stearic acid, butylene glycol, isostearic acid, xanthan gum, myristyl alcohol , 1,2-hexanediol, adenosine, sulbitan trioleate, disodium EDTA, lauryl alcohol, tocopherol, yellow No. 4, centella asiatica extract, Japanese knotweed root extract, golden extract, blue No. 1, green tea extract, Spain Licorice root extract, Matricaria flower extract, rosemary leaf extract.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم ضد آفتاب تی تری جیگوت Jigott Tea Tree SPF 50 Sunscreen 70ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
کرم ضد آفتاب تی تری جیگوتکرم ضد آفتاب تی تری جیگوت Jigott Tea Tree SPF 50 Sunscreen 70ml
Original price was: ۴۸۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۴۳۶,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار