-11%
, , , ,

کرم ضد آفتاب خاویار سبز تن زیرو tenzero Green Caviar SPF50 Sun Cream 50g

امتیاز 0 از 5 امتیاز 1 مشتری
(دیدگاه کاربر 0)

Original price was: ۵۴۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۴۷۸,۰۰۰ تومان.

محصول : کره جنوبی

وزن: 50 گرم

انقضاء : 2026/04

بارکد : 8809628885264

دسترسی: موجود در انبار


کرم ضد آفتاب خاویار سبز تن زیرو یک ضد آفتاب روزانه بسیار سبک با بالاترین سطح فاکتورهای مراقبتی از پوست در برابر اشعه خورشید و رادیکال های آزاد است. این ضد آفتاب به طور همزمان سه عملکرد منحصر به فرد برای پوست به همراه دارد. روند پیری پوست پوست را به تاخیر انداخته، چین و چروک ها را بهبود بخشیده و تناژ پوست را روشن می کند.

 

 

کرم ضد آفتاب خاویار سبز تن زیرو 50 گرم

tenzero Green Caviar SPF50 Sun Cream 50g

 

خاویار سبز نام ماده ای است که از نوعی جلبک دریایی بسیار کم یاب استخراج می شود. کشور های آسیای شرقی نام این جلبک را، انگور دریایی نیز می گویند. آزمایشات بالینی نشان می دهد عصاره انگور دریایی یا همان خاویار سبز، افزایش الاستین فوق العاده بالایی برای پوست به همراه دارد. که در نتیجه استفاده منظم از آن چین و چروک های سطح پوست کاهش یافته و بافت پوست به طرز چشمگیری سفت و محکم می شود. علاوه بر این عصاره خاویار سبز به یک آنتی تیروزیناز قوی نیز معروف است که تولید ملانین در پوست را به حداقل می رساند.

کرم ضد آفتاب خاویار سبز تن زیرو دارای فاکتور محافظتی با SPF 50 و++++PA  بوده و در برابر هر دو اشعه مضر UVA و UVB  از پوست محافظت می کند. بافت بسیار سبک این کرم فورا جذب پوست شده و هیچ نوع چربی، سنگینی و رد سفیدی بر روی پوست باقی نمی گذارد. ترکیبات آنتی اکسیدانی فعال این ضد آفتاب، به خوبی روند پیری پوست را متوقف کرده و باعث کاهش چین و چروک و خطوط سطح پوست می شوند. همچنین به دلیل دارا بودن ترکیبات رطوبت رسان قوی، از هرگونه خشکی و کشیدگی پوست جلوگیری کرده و رطوبت را برای مدت زمان طولانی در لایه های میانی پوست حفظ می کند.

نیاسینامید یکی از ترکیبات ایده آل کرم ضد آفتاب خاویار سبز تن زیرو است. نیاسینامید یک پادشاه مراقبت از پوست بوده که چندین عملکرد همزمان را برای پوست به ارمغان می آورد.سنتز کلاژن را تحریک کرده و باعث افزایش الاستین در پوست می شود. جوش، آکنه و لک های ناشی از آن ها را کاهش و درمان می کند. تناژ پوست را روشن کرده و به عنوان یک ترکیب ضد پیری پوست عمل می کند.

کرم ضد آفتاب خاویار سبز تن زیرو دارای ترکیبات بسیار ایمن، کاملا وگان و بدون آزمایش بر روی حیوانات است. این کرم از هرگونه تعریق و برق افتادن پوست جلوگیری کرده و یک محصول 100% غیر کومدون زا می باشد.

 

کرم ضد آفتاب خاویار سبز تن زیرو

 

 

فواید محصول :

  • بالاترین سطح فاکتورهای مراقبتی از پوست در برابر اشعه خورشید و رادیکال های
  • دارای فاکتور محافظتی با SPF 50 و++++PA
    محافظت از پوست در برابر هر دو اشعه مضر UVA و UVB 
  • غنی شده با خاویار سبز یا انگور دریایی سرشار از مواد طبیعی ضد پیری
  • کنترل کننده مزان تولید ملانین در پوست
  • کاهش چین و چروک و خطوط سطح پوست
  • رطوبت رسان بسیار قوی و عمیق
  • غنی شده با نیاسینامید و آدنوزین
  • بافت بسیار سبک، زود جذب و فاقد چربی، چسبندگی و رد سفیدی
  • ترکیبات بسیار ایمن، کاملا وگان و بدون آزمایش بر روی حیوانات
  • 100% غیر کومدون زا

کرم ضد آفتاب خاویار سبز تن زیرو

نحوه مصرف :

20 دقیقه پیش از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، به مقدار کافی از کرم را روی پوست خود بمالید.

 

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

WATER, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, OCTOCRYLENE, ALCOHOL,BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, CYCLOPENTASILOXANE, NIACINAMIDE,CENTELLA ASIATICA EXTRACT, GLYCERIN, SILICA, TITANIUM DIOXIDE, ETHYLHEXYL OLIVATE, POLYGLYCERYL-2 DIISOSTEARATE, SODIUM ACRYLATES COPOLYMER, CETETH-10,SODIUM POLYACRYLATE, CHLORPHENESIN, AMMONIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE/VP COPOLYMER, POTASSIUM CETYL PHOSPHATE, POLYGLYCERYL-4 OLEATE, FRAGRANCE,ETHYLHEXYLGLYCERIN, ADENOSINE, BUTYLENE GLYCOL, DISODIUM EDTA, ALUMINUM HYDROXIDE, 1,2-HEXANEDIOL, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, BHT, LIMONENE

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم ضد آفتاب خاویار سبز تن زیرو tenzero Green Caviar SPF50 Sun Cream 50g”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
کرم ضد آفتاب خاویار سبز تن زیروکرم ضد آفتاب خاویار سبز تن زیرو tenzero Green Caviar SPF50 Sun Cream 50g
Original price was: ۵۴۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۴۷۸,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار