-11%
, , , ,

کرم ضد آفتاب دور چشم بدون رنگ پیکسل Pixxel Sunscreen Safe Eye Tech 50ml

Original price was: ۲۹۵,۰۰۰ تومان.Current price is: ۲۶۳,۸۰۰ تومان.

محصول: ایران

حجم : 50 میل

تاریخ انقضا : 2027

بارکد : 6260623300817

دسترسی: موجود در انبار


کرم ضد آفتاب دور چشم بدون رنگ پیکسل یک ضد آفتاب فیزیکال با فاکتور محافظتی SPF 35 بوده و در برابر آسیب های ناشی از نور آفتاب و اشعه های مضر آن از پوست حساس دور چشم به خوبی مراقبت می کند. تمامی ترکیبات این ضد آفتاب 100% مینرال بوده و فاقد هر نوع ماده شیمیایی مضر می باشد.

 

کرم ضد آفتاب دور چشم بدون رنگ پیکسل 50 میل

Pixxel Sunscreen Safe Eye Tech 50ml

 

کرم ضد آفتاب دور چشم بدون رنگ پیکسل یک محصول چند کاره بوده که علاوه بر محافظت از پوست حساس و آسیب پذیر دور چشم با ترکیبات موثر خود به مرطوب سازی بسیار قوی، رفع پف زیر چشم و چین و چروک زودهنگام دور چشم پرداخته و از ایجاد آن ها پیشگیری می کند. در واقع اگر سلامت و جوانی پوست دور چشم برای شما مهم است این محصول یک پکیج کامل برای پیشگیری تضمینی از علائم پیری و نواقص پوستی دور چشم می باشد و برای انواع پوست مناسب می باشد.

این محصول حاوی ترکیباتی طبیعی و موثر مانند کافئین، هیالورونیک اسید، آمینو اسید، آنتی اکسیدان قوی و ویتامین های ضروری پوست بوده و با دارا بودن بافتی سبک، بدون ایجاد احساس سنگینی بر روی پوست با سرعت زیاد جذب آن می شود.

هیالورونیک اسید موجود در این ضد آفتاب، رطوبت رسانی و هیدراتاسیون فوق العاده‌ای به پوست هدیه می‌دهد و از پیری پوست جلوگیری می‌کند. این ماده ترمیم کننده و جوانساز پوست است و خاصیت ارتجاعی آن را افزایش می‌دهد. هیالورونیک اسید آبرسانی را تا چندین برابر افزایش داده، رطوبت را در پوست حفظ می‌کند و از خشکی و زبری آن جلوگیری می‌نماید.

کافئین  یک عامل کلیدی در انقباض عروق اطراف چشم محسوب می شود. به همین دلیل می تواند  بر روی نواقص اطراف چشم مانند پف و تیرگی بسیار موثر عمل کند. کافئین به خوبی حلقه های تیره اطراف چشم را کمرنگ کرده و کمک می کند تا اطراف چشم روشن و بدون خستگی به نظر برسد.

کرم ضد آفتاب دور چشم بدون رنگ پیکسل حاوی ویتامین ب5 بوده که باعث حفظ کامل رطوبت در لایه های زیرین پوست می شود و در افزایش نرمی و لطافت پوست موثر است. این ویتامین سبب تسکین و التیام التهابات و ترمیم و احیای پوست آسیب دیده می شود. همچنین ویتامین E از ترکیبات دیگر این محصول ،سرشار از خواص آنتی اکسیدانی بوده و از پوست در برابر آسیب ها و اثرات مخرب رادیکال های آزاد و آلودگی های محیطی محافظت می کند.

کرم ضد آفتاب دور چشم بدون رنگ پیکسل دارای فرمولاسیون مخصوص برای پوست حساس دور چشم بوده و با محافظت و پوشش نواقص آن، جوانی و شادابی پوست دور چشم را به شما هدیه می دهد.

 

کرم ضد آفتاب دور چشم بدون رنگ پیکسل

 

 

 

 

 

فواید محصول :

  • ضد آفتاب دور چشم روزانه بسیار موثر و مناسب انواع پوست
  • محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب و رادیکال های آزاد
  • درمان و پیشگیری از علائم پیری و چین و چروک دور چشم
  • مرطوب کننده و نرم کننده پوست دور چشم
  • دارای بافت سبک و جذب بسیار سریع
  • حاوی هیالورونیک اسید آبرسان و مرطوب کننده قوی
  • حاوی کافئین برای رفع پف و تیرگی دور چشم
  • حاوی ویتامین های E و B5، نرم کننده و دارای آنتی اکسیدان های قوی
  • ترکیبات 100% مینرال و غیر میلیا زا

نحوه مصرف :

20 دقیقه قبل از خارج شدن از منزل، به میزان کافی بر روی پوست اطراف چشم زده و به طور یکنواخت پخش کنید.

 

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم ضد آفتاب دور چشم بدون رنگ پیکسل Pixxel Sunscreen Safe Eye Tech 50ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
کرم ضد آفتاب دور چشم بدون رنگ پیکسلکرم ضد آفتاب دور چشم بدون رنگ پیکسل Pixxel Sunscreen Safe Eye Tech 50ml
Original price was: ۲۹۵,۰۰۰ تومان.Current price is: ۲۶۳,۸۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار