-20%
, , ,

کرم ضد آفتاب رنگی فاقد جاذبهای شیمیایی سان سیف Sunsafe Viti-Sense Sun Intolerant Skin No Chemical SunScreens 50ml

امتیاز 0 از 5 امتیاز 1 مشتری
(دیدگاه کاربر 0)

Original price was: ۳۰۲,۰۰۰ تومان.Current price is: ۲۴۲,۵۰۰ تومان.

محصول : ایران

حجم: 50 میل

انقضاء : 2027

بارکد : 6260147740069

 

دسترسی: موجود در انبار


کرم ضد آفتاب رنگی فاقد جاذبهای شیمیایی سان سیف با دارا بودن SPF50 از پوست در برابر اشعه UVA و UVB به خوبی محافظت می‌کند. تاثیر رادیکال های آزاد را خنثی کرده و از پیری پوست جلوگیری می کند. این ضدآفتاب فاقد جاذب‌های شیمیایی و روغن‌های ایجاد کننده جوش و آکنه بوده و از فرمولاسیون سازگار با پوست حساس برخوردار است.

 

کرم ضد آفتاب رنگی فاقد جاذبهای شیمیایی سان سیف 50 میل – بژ طبیعی

Sunsafe Viti-Sense Sun Intolerant Skin No Chemical SunScreens 50ml

 

کرم ضد آفتاب رنگی فاقد جاذب های شیمیایی سان سیف با داشتن بازتابنده‌های فیزیکی و معدنی با درصد خلوص و کیفیت بالا و انتخاب آنها بر اساس آخرین دستاوردهای علمی در ایجاد فاکتور حفاظتی بالا،از پوست در برابر کلیه طول موج‌های اشعه ماورای بنفش به طور کامل و طولانی مدت محافظت می کند. این ضد آفتاب با داشتن +++PA در سیستم اندازه گیری بین المللی ژاپن و همچنین 3 ستاره در سیستم اندازه گیری Boots، حفاظت بسیار بالایی را در برابر اشعه UVA و در نتیجه جلوگیری از بروز ضایعات بدخیم پوستی ایجاد می‌نماید.

کرم ضد آفتاب رنگی فاقد جاذب های شیمیایی سان سیف فاقد اسانس و مواد نگهدارنده آلرژی زا بوده که احتمال بروز حساسیت های پوستی را به میزان بسیار بالایی کاهش داده و در نتیجه برای استفاده توسط افراد با پوست های حساس، بسیار مناسب می باشد. این محصول ضمن تأمین و حفظ رطوبت مورد نیاز پوست سبب بازسازی و تقویت ساختار پوست و کاهش التهابات و قرمزی ناشی از قرار گیری در معرض نور آفتاب نیز می شود.

کرم ضد آفتاب رنگی فاقد جاذب های شیمیایی سان سیف در برابر تعریق و شستشو با آب مقاوم بوده و با داشتن ترکیبات آنتی اکسیدان مؤثر سبب کاهش اثر آلودگی ها و عوامل نامطلوب جوی بر روی پوست می شود. این کرم با دارا بودن رنگ بژ طبیعی و با ایجاد لایه ای کرم پودری و یکنواخت، علاوه بر کمک به افزایش زیبایی پوست به علت سازگاری بالا با پوست های حساس و همچنین توانایی پوشاندن برخی ضایعات پوستی نظیر سفیدی های مشاهده شده در بیماران دارای پیسی جهت استفاده توسط این بیماران نیز توصیه می گردد.

عصاره بابونه موجود در این محصول به کمک خاصیت ضد التهابی خود به بهبود التهابات ایجاد شده در پوست یاری نموده و با جلوگیری از آزادسازی هیستامین و ایجاد اثر ضد رادیکال های آزاد سبب پایداری بیشتر و استحکام پوست های حساس می شود.همچنین آلوئه ورا موجود در این محصول با دارا بودن خواص مرطوب کنندگی، التیام بخشی و ضد میکروبی سبب افزایش نرمی و لطافت و همچنین کاهش التهابات و قرمزی پوست می شود.

ویتامین های E و C دیگر ترکیبات کرم ضد آفتاب رنگی فاقد جاذب های شیمیایی سان سیف هستند. این ویتامین ها با خنثی نمودن آثار مخرب ایجاد شده توسط رادیکال های آزاد مانع از پیری زودرس پوست شده و موجب تأمین رطوبت مورد نیاز پوست می گردند.

کرم ضد آفتاب رنگی فاقد جاذب های شیمیایی سان سیف برای انواع تیپ های پوستی به خصوص پوست های حساس و مستعد جوش یک گزینه ایده آل است.

 

کرم ضد آفتاب رنگی فاقد جاذبهای شیمیایی سان سیف 50 میل - بژ طبیعی

 

 

فواید محصول :

 

  • دارای بالاترین سطح فاکتور های محافظت از پوست در برابر اشعه خورشید
  • دارای فاکتور محافظتی با SPF 50 وPA+++
  • دارای ترکیبات فیزیکی و معدنی و فاقد جاذب های شیمیایی
  • فاقد هرگونه اسانس و مواد نگدارنده آلرژی زا
  • مقاوم در برابر آب و تعریق
  • تناژ رنگی همگون پوست با پوشش صاف یکدست
  • غنی شده با عصاره بابونه و آلوئه ورا
  • سرشار از ویتامین C و E
  • التیام بخش و تسکین دهنده بسیار قوی
  • جلوگیری از بروز هرگونه جوش و آکنه
  • مناسب انواع پوست به خصوص پوست های حساس و مستعد جوش

 

نحوه مصرف :

20 دقیقه قبل از قرار گرفتن در آفتاب، به میزان کافی از کرم بر روی صورت و گردن بزنید و به طور یکنواخت پخش کنید.

 

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

 

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم ضد آفتاب رنگی فاقد جاذبهای شیمیایی سان سیف Sunsafe Viti-Sense Sun Intolerant Skin No Chemical SunScreens 50ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
کرم ضد آفتاب رنگی فاقد جاذبهای شیمیایی سان سیف 50 میل - بژ طبیعیکرم ضد آفتاب رنگی فاقد جاذبهای شیمیایی سان سیف Sunsafe Viti-Sense Sun Intolerant Skin No Chemical SunScreens 50ml
Original price was: ۳۰۲,۰۰۰ تومان.Current price is: ۲۴۲,۵۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار