-8%
, , , ,

کرم ضد پیری رتینول جینسینگ راویل Raviel Red Ginseng Retinol Firming Cream 50ml

Original price was: ۸۱۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۷۴۶,۰۰۰ تومان.

محصول : کره جنوبی

حجم : 50 میل

انقضاء : 2027

بارکد : 8809831100819

 

دسترسی: موجود در انبار



کرم ضد پیری رتینول جینسینگ راویل یک محصول بسیار قوی برای جوانسازی پوست و رفع علائم پیری، چین و چروک و خطوط سطح پوست است. ترکیبات فوق العاده هدفمند این کرم بافت پوست را کاملا سفت و محکم کرده و از هرگونه شل شدگی و افتادگی آن جلوگیری می کنند.

 

 

کرم ضد پیری رتینول جینسینگ راویل 50 میل

Raviel Red Ginseng Retinol Firming Cream 50ml

 

کرم ضد پیری رتینول جینسینگ راویل بر پایه عصاره جینسینگ قرمز کره ای و رتینول ساخته شده است. جینسینگ قرمز به دلیل خواص آنتی‌اکسیدانی قوی خود می‌تواند به بهبود سلامت پوست کمک کند. این گیاه با تحریک تولید کلاژن، به کاهش چین و چروک و بهبود انعطاف‌پذیری پوست کمک می‌کند. همچنین به افزایش جریان خون در پوست کمک کرده و آن را روشن‌تر و شاداب‌تر نشان می‌دهد.

رتینول یک مشتق ویتامین A است که در محصولات مراقبت از پوست برای بهبود علائم پیری مانند چین و چروک، خطوط ریز و ناهماهنگی رنگ پوست استفاده می‌شود. این ترکیب با تحریک تولید کلاژن و افزایش سرعت تجدید سلولی، به ترمیم ساختار پوست و کاهش لکه‌های تیره کمک می‌کند. همچنین، با کاهش تجمع سلول‌های مرده در سطح پوست و تنظیم ترشح چربی، به کوچک شدن منافذ و پیشگیری از ایجاد جوش‌های جدید کمک می‌نماید.

کرم ضد پیری رتینول جینسینگ راویل حاوی 10 نوع پپتاید فوق العاده با خواص ضد پیری برای پوست بوده که مهمترین آن ها شامل نونا پپتاید-1، هگزاپپتاید-11،پالمیتول تتراپپتاید-7، پالمیتول پنتاپپتاید-4 و پالمیتول تری پپتاید-1 می باشد. نونا پپتاید-1 یک پپتاید ضد پیری است که به تحریک تولید کلاژن و بهبود انعطاف‌پذیری و جوانسازی پوست کمک می‌کند.

هگزاپپتاید-11 و پالمیتول تتراپپتاید-7 دو پپتید پرکاربرد در محصولات مراقبت از پوست هستند که به دلیل خواص ضد پیری و ترمیم‌کننده شناخته می‌شوند. هگزاپپتاید-11 با تحریک تولید کلاژن و بهبود الاستیسیته پوست، به کاهش چین و چروک کمک می‌کند، در حالی که پالمیتول تتراپپتاید-7 با کاهش التهابات و تقویت بازسازی سلول‌ها، موجب جوان‌سازی و تسکین پوست می‌شود. ترکیب این دو ماده در محصولات پوستی می‌تواند به بهبود کلی کیفیت پوست و کاهش علائم پیری کمک کند.

پالمیتول پنتاپپتاید-4 و پالمیتول تری پپتاید-1 دو پپتاید مفید برای مراقبت از پوست هستند که به عنوان عوامل ضد پیری شناخته می‌شوند. پالمیتول پنتاپپتاید-4 (معروف به ماتریکسیل) باعث تحریک تولید کلاژن و کاهش چین و چروک‌های پوست می‌شود، در حالی که پالمیتول تری پپتاید-1 به بهبود فرایند بازسازی پوست و بهبود بافت کمک می‌کند. هر دو پپتاید به حفظ الاستیسیته، کاهش علائم پیری و بهبود نرمی و سلامت پوست کمک می‌کنند.

کرم ضد پیری رتینول جینسینگ راویل

لاکتوباسیلوس، کلاژن هیدرولیز شده و هیالورونیک اسید هیدرولیز شده دیگر ترکیبات ارزشمند کرم ضد پیری رتینول جینسینگ رویوال هستند. لاکتوباسیلوس، یک پروبیوتیک مفید بوده که به تعادل میکروبی پوست کمک کرده و از التهاب جلوگیری می‌کند. کلاژن هیدرولیز شده، ساختار پوست را تقویت می‌کند و به بهبود الاستیسیته و کاهش چین‌وچروک کمک می‌کند. هیالورونیک اسید هیدرولیز شده نیز با حفظ رطوبت و آبرسانی به پوست، آن را نرم و لطیف نگه می‌دارد و از خشکی و پیری زودرس جلوگیری می‌کند.

کرم ضد پیری رتینول جینسینگ راویل تمام آن چیزی است که برای جوانسازی و رفع علائم پیری پوست به آن نیاز دارید. این کرم به آسانی چین و چروک ها را پر کرده، پوست را سفت کرده و ظاهر آن را روشن و درخشان می کند. ترکیبات این کرم به گونه ای طراحی شده که انواع تیپ پوستی، حتی پوست های بسیار حساس نیز می توانند از آن استفاده کنند.

 

کرم ضد پیری رتینول جینسینگ راویل

فواید محصول :

  • ضد چروک و جوانساز بسیار قوی پوست
  • تولید شده بر پایه جینسینگ قرمز و رتینول
  • حاوی 10 نوع پپتاید ضد پیری برای پوست
  • سفت کننده بسیار قوی بافت سلولی پوست
  • روشن کننده و درخشان کننده قوی پوست
  • حاوی هیالورونیک اسید و کلاژن هیدرولیز شده
  • حاوی لاکتوباسیلوس برای تسکین و التیام پوست
  • رطوبت رسانی بسیار عمیق و حفظ پایداری رطوبت
  • افزایش فوق العاده سنتز کلاژن و الاستین در پوست
  • ترکیبات بسیار ایمن و غیر کومدون زا
  • مناسب اواع پوست حتی پوست های بسیار حساس

کرم ضد پیری رتینول جینسینگ راویل

 

نحوه مصرف :

پس از شستشوی صورت و استفاده از تونر، به مقدار لازم از محصول را به کل صورت بزنید و با حرکت ضربه ای دست باعث جذب آن شوید. بهترین زمان استفاده از این محصول، در آخرین مرحله روتین شب است.

 

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم ضد پیری رتینول جینسینگ راویل Raviel Red Ginseng Retinol Firming Cream 50ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
کرم ضد پیری رتینول جینسینگ راویلکرم ضد پیری رتینول جینسینگ راویل Raviel Red Ginseng Retinol Firming Cream 50ml
Original price was: ۸۱۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۷۴۶,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار