-16%
, , , , , ,

کرم مرطوب کننده آرگان و هیالورونیک اسید مارگریت Margritte Argan Oil & Hyaluronic Acid Cream 250ml

امتیاز 0 از 5 امتیاز 1 مشتری
(دیدگاه کاربر 0)

Original price was: ۲۳۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۱۹۳,۶۰۰ تومان.

محصول : ایران

حجم: 250 میل

انقضا: 1406

بارکد : 6265607400729

 

 

دسترسی: موجود در انبار



کرم مرطوب کننده آرگان و هیالورونیک اسید مارگریت یک مرطوب کننده 24 ساعته بسیار قوی بوده که برای صورت، دست ها و بدن قابل استفاده است. این محصول برای انواع تیپ های پوستی تولید شده و تدوام 24 ساعته مرطوب کنندگی این محصول یکی از بهترین نقاط قوت آن است.

 

 

کرم مرطوب کننده آرگان و هیالورونیک اسید مارگریت 250 میل

Margritte Argan Oil & Hyaluronic Acid Cream 250ml

 

کرم مرطوب کننده آرگان و هیالورونیک اسید مارگریت سرشار از انواع ویتامین ها و اسید های چرب امگا 6 و امگا 9 است. ترکیب فوق العاده روغن آرگان و هیالورونیک اسید در این کرم، علاوه بر رطوبت رسانی بسیار عمیق، با عث پایداری رطوبت شده و علائم پیری پوست را به شدت کاهش می دهد.

روغن آرگان، که به عنوان “طلای مایع” نیز شناخته می‌شود، یکی از بهترین روغن‌ها برای مراقبت از پوست است. این روغن غنی از اسیدهای چرب امگا ۳ و ۶ و ویتامین E است که به تغذیه و مرطوب‌سازی پوست کمک می‌کند. روغن آرگان به کاهش خشکی، بهبود الاستیسیته پوست و کاهش علائم پیری مانند چین و چروک و لک‌های تیره کمک می‌کند. همچنین، این روغن دارای خواص ضد التهابی است که می‌تواند در بهبود پوست‌های حساس و مستعد آکنه مؤثر باشد. استفاده روزانه از روغن آرگان، پوستی نرم، درخشان و سالم به ارمغان می‌آورد.

هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که به طور عمده در پوست، بافت همبند و مایعات مفصلی یافت می‌شود. این ترکیب به عنوان یک مرطوب‌کننده قوی عمل می‌کند و قادر است آب را در خود نگه دارد، که باعث حفظ رطوبت و نرمی پوست می‌شود. استفاده از محصولات حاوی هیالورونیک اسید می‌تواند به بهبود بافت و خاصیت ارتجاعی پوست کمک کند و همچنین در کاهش خطوط ریز و چین و چروک موثر باشد. به همین دلیل، این ماده به عنوان یک عنصر محبوب در محصولات مراقبت از پوست و درمان‌های زیبایی شناخته می‌شود.

کرم مرطوب کننده آرگان و هیالورونیک اسید مارگریت دارای ترکیبات بسیار ایمن و غیر کومدون زا بوده و هرگز باعث تحریک پوست نمی شود. حجم زیاد و بطری پمپی آن یکی دیگر از نقاط قوت این کرم مرطوب کننده محسوب می شود.

 

 

کرم مرطوب کننده آرگان و هیالورونیک اسید مارگریت

 

فواید محصول :

  • مرطوب کننده 24 ساعته بسیار قوی
  • حاوی روغن آرگان و هیالورونیک اسید
  • تسکین دهنده و التیام بخش قوی
  • پیشگیری از بروز علائم پیری پوست
  • سرشار از انواع ویتامین ها و اسید های چرب امگا 6 و امگا 9
  • نرم کننده و لطیف کننده قوی پوست
  • قابل استفاده برای صورت، دست ها و بدن
  • ترکیبات بسیار ایمن، غیر محرک و غیر کومدون زا
  • مناسب انواع پوست

 

 

نحوه مصرف :

صبح و شب به میزان لازم از کرم بر روی پوست تمیز بزنید و ماساژ دهید تا جذب شود.

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم مرطوب کننده آرگان و هیالورونیک اسید مارگریت Margritte Argan Oil & Hyaluronic Acid Cream 250ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
کرم مرطوب کننده آرگان و هیالورونیک اسید مارگریتکرم مرطوب کننده آرگان و هیالورونیک اسید مارگریت Margritte Argan Oil & Hyaluronic Acid Cream 250ml
Original price was: ۲۳۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۱۹۳,۶۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار