-20%
, , ,

کرم مرطوب کننده اگزوپرو آردن اتوپیا Ardene Atopia Eczopro Cream 50ml

امتیاز 0 از 5 امتیاز 1 مشتری
(دیدگاه کاربر 0)

Original price was: ۴۰۳,۰۰۰ تومان.Current price is: ۳۲۱,۰۰۰ تومان.

محصول : ایران

حجم: 50 میل

انقضاء : 1406

بارکد : 6260147703835

 

دسترسی: موجود در انبار


کرم مرطوب کننده اگزوپرو آردن اتوپیا یک مرطوب کننده بسیار قوی مناسب پوست های مستعد اگزما و خشک است. این کرم التهاب، قرمزی و احساس کشیدگی پوست های خشک را برطرف کرده و در بهبود الاستیسیته آن نقش بسزایی دارد.

 

کرم مرطوب کننده اگزوپرو آردن اتوپیا 50 میل

Ardene Atopia Eczopro Cream 50ml

 

اگزما نوعی بیماری مزمن پوستی شایع است که کودکان و بزرگسالان را درگیر می‌کند. این بیماری که به نام درماتیت آتوپیک نیز خوانده می‌شود. سبب بروز مشکلات پوستی نظیر قرمزی و التهاب، خشکی و خارش، سفتی و زبر شدن، تاول و تحریک پوستی، پوسته پوسته شدن، تغییر رنگ مایل به قهوه‌ای و افزایش ضخامت لایه شاخی پوست می‌شود. این علایم ممکن است به صورت دوره‌ای تکرار شده یا به طور دائمی بروز نماید. در واقع اگزما واکنش سلول‌های اپیدرم در مقابل موادی است که نسبت به آنها حساس هستند. مواد آلرژی‌زا یا به صورت خارجی و عمدتا از طریق پوست تاثیرات خود را اعمال می‌نمایند یا به صورت داخلی و از طریق خون فرد را مبتلا می‌سازند.

کرم مرطوب کننده اگزوپرو آردن اتوپیا عاری از هرگونه ترکیبات آلرژی زا است و به خوبی رطوبت لازم برای حفظ سلامت پوست صورت و گردن را تامین می کند. این مرطوب کننده به سرعت جذب پوست می شود و به نرمی، لطافت و حفظ عملکرد پوست کمک می کند. این مرطوب کننده حاوی کمپلکس سرامید ، کلسترول و اسیدهای چرب بوده که سد هیدرولیپیدی پوست را در ایده آل ترین حالت ممکن تقویت و ترمیم می کند.

کرم مرطوب کننده اگزوپرو آردن اتوپیا بر پایه فرمول غنی شده از کمپلکی مرطوب کننده، بازسازی کننده و حاوی مقادیر متنابهی از اسیدهای چرب ضروری امگا ۳، ۶، ۹ است که به رفع خشکی و کاهش علایم ناشی از اگزما و درماتیت آتوپیک و کاهش التهابات تماسی پوست کمک می‌کند.

کرم مرطوب کننده اگزوپرو آردن اتوپیا جهت کمک به رفع خشکی و علایم اگزمای پوست فرموله شده است. این محصول حاوی عصاره جو دوسر، گلیسیرین و هیالورونیک اسید بوده که به رطوبت رسانی و نرم شدن پوست کمک و پوست را برای طولانی مدت آبرسانی می‌کند. این کرم به رفع و التیام خشکی، خارش و التهابات پوست کمک کرده، سریع جذب پوست می‌شود و خاصیت ضد حساسیت دارد. این محصول تغذیه کننده، بازسازی کننده پوست است و برای استفاده کودکان بالای 3 ماه و بزرگسالان در تمامی فصول سال مناسب می‌باشد.

 

کرم مرطوب کننده اگزوپرو آردن اتوپیا

 

فواید محصول :

  • درمان کننده قوی درماتیت آتوپیک
  • کاهش خارش، احساس کشش و تحریکات پوستی
  • مرطوب کنندگی بسیار قوی با حفظ رطوبت طولانی مدت
  • آنتی اکسیدان، هایپو آلرژنیک و غیر کومدن‌زا
  • حاوی کمپکس سرامید ، کلسترول و اسیدهای چرب
  • حاوی 2% هیالورونیک اسید هیدرولیز شده
  • غنی شده با عصاره جو دو سر، گلیسیرین و امگا 3، 6، 9
  • فاقد استروئید، الکل، رنگ، پارابن و اسانس
  • مناسب تمام سنین و کودکان بالای 3 ماه

 

نحوه مصرف :

صبح و شب به میزان کافی از کرم بر روی پوست تمیز بزنید و ماساژ دهید تا جذب شود.

 

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم مرطوب کننده اگزوپرو آردن اتوپیا Ardene Atopia Eczopro Cream 50ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
کرم مرطوب کننده اگزوپرو آردن اتوپیاکرم مرطوب کننده اگزوپرو آردن اتوپیا Ardene Atopia Eczopro Cream 50ml
Original price was: ۴۰۳,۰۰۰ تومان.Current price is: ۳۲۱,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار