-8%
, , , , ,

کرم مرطوب کننده سیکا تی تری جیگوت Jigott Cica tea tree Cream 50ml

Original price was: ۶۸۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۶۲۳,۰۰۰ تومان.

محصول : کره جنوبی

حجم: 50 میل

انقضاء : 2027

بارکد : 8809541282997

دسترسی: موجود در انبار


کرم مرطوب کننده سیکا تی تری جیگوت یک مرطوب کننده فوق مغذی برای پوست های مختلط، چرب و مستعد آکنه است. ترکیب فوق العاده سنتلا آسیا تیکا و روغن درخت چای در این کرم، عمیقا پوست را تغذیه و مرطوب کننده و از بروز هرگونه جوش، آکنه و تحریک پوست جلوگیری می کند.

 

 

کرم مرطوب کننده سیکا تی تری جیگوت 50 میل

Jigott Cica tea tree Cream 50ml

 

درکرم مرطوب کننده سیکا تی تری جیگوت به میزان 2000 پی پی ام عصاره خالص سنتلا آسیا تیکا و 2000 پی پی ام روغن درخت چای وجود دارد. روغن درخت چای یک ماده ضد میکروبی و ضد باکتریایی بسیار قوی برای پوست محسوب شده که از تجمع باکتری های مولد جوش و آکنه با جدیت جلوگیری می کند. همچنین این عصاره میزان ترشح چربی و سبوم پوست را کنترل کرده و از انباشته شدن چربی و آلودگی در منافذ پوست جلوگیری می کند.

عصاره سنتلا آسیا تیکا یا سیکا یک ترکیب تسکین دهنده و ترمیم کننده بسیار قوی برای پوست محسوب می شود. سنتلا به خوبی آثار به جا مانده از جوش، آکنه،زخم و هرنوع واکنش آلرژیک پوست را درمان کرده و سد دفاعی پوست را در ایده آل ترین حالت ممکن ترمیم و تقویت می کند. همچنین این ماده به دلیل رطوبت رسانی بسیار بالایی که برای پوست دارد، از هرگونه خشکی و کشیدگی در سطح و لایه های زیرین پوست جلوگیری می کند.

کرم مرطوب کننده سیکا تی تری جیگوت خاصیت روشن کنندگی و سفت کنندگی بسیار بالایی برای پوست دارد. ترکیبات فوق مغذی این به عمق لایه های پوست نفوذ کرده و سنتز کلاژن را تحریک می کنند. از سوی دیگر ترکیبات روشن کننده نیز به خوبی با ظاهر لک های پوستی به خصوص لک های ناشی از جوش و آکنه مبارزه کرده و سطح پوست را روشن و درخشان می کنند.

نیاسینامید دیگر ترکیب ارزشمند این کرم است. نیاسینامید با بروز جوش و آکنه مبارزه کرده و یک ترکیب ترمیم کننده برای نواقص پوست به شمار می رود. نیاسینامید سد دفاعی پوست را تقویت و ترمیم کرده و در روشن شدن تناژ پوست نیز نقش کلیدی ایفا می کند.  همچنین این ماده در بهبود ظاهر منافذ باز پوست نیز بسیار موثر است.

کرم مرطوب کننده سیکا تی تری جیگوت دارای بافت بسیار سبک و زود جذب بوده و هیچ گونه چربی و سنگینی بر روی پوست ایجاد نمی کند. این کرم با قفل کردن رطوبت در لایه های میانی پوست، از هدر رفتن آن جلوگیری کرده و باعث می شود پوست از درون پر تذ به نظر برسد. ترکیبات بسیار ایمن این کرم غیر کومدون زا بوده و باعث تحریک پوست نمی شوند.

 

کرم مرطوب کننده سیکا تی تری جیگوت

 

 

فواید محصول :

  • مرطوب کننده و تسکین دهنده فوق مغذی
  • حاوی 2000 پی پی ام سنتلا آسیا تیکا و 2000 پی پی ام روغن درخت چای
  • جلوگیری از بروز هرگونه جوش ، آکنه و واکنش آلرژیک پوست
  • موثر در درمان انواع لک به خصوص لک های ناشی از جوش و آکنه
  • کنترل میزان ترشح چربی و سبوم پوست
  • ترمیم کننده و تقویت کننده قوی سد دفاعی پوست
  • غنی شده با نیاسینامید برای تسکین و تقویت پوست
  • حفظ و پایداری رطوبت برای مدت طولانی در لایه های میانی پوست
  • بافت بسیار سبک، زود جذب و بدون ایجاد چربی و سنگینی بر روی پوست
  • ترکیبات بسیار ایمن، غیر کومدون زا و غیر محرک پوست
  • مناسب پوست های مختلط، چرب و مستعد جوش

 

کرم مرطوب کننده سیکا تی تری جیگوت

 

نحوه مصرف :

مقدار مناسبی از محصول را بر روی پوست قرار داده و به آرامی روی پوست پخش کنید تا جذب شود.

 

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

Water (Aqua), Glycerin, Mineral Oil, Niacinamide, Cetyl Alcohol, Propylene Glycol, Cyclopentasiloxane, Polysorbate 60, Dimethicone, Phenoxyethanol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Carbomer, Cyclohexasiloxane, Stearyl Alcohol, Triethanolamine, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Extract (2,000ppm), Centella Asiatica Extract (2,000ppm), Sorbitan Sesquioleate, Butylene Glycol, Fragrance (Parfum), 1,2-Hexanediol, Myristyl Alcohol, Adenosine, Disodium EDTA Lauryl Alcohol, Sodium Hyaluronate, Dipropylene Glycol, Borago Officinalis Extract, Centaurea Cyanus Flower Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Hyacinthus Orientalis (Hyacinth) Extract, Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower Extract, Salvia Sclarea (Clary) Extract, Ethylhexylglycerin

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم مرطوب کننده سیکا تی تری جیگوت Jigott Cica tea tree Cream 50ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
کرم مرطوب کننده سیکا تی تری جیگوتکرم مرطوب کننده سیکا تی تری جیگوت Jigott Cica tea tree Cream 50ml
Original price was: ۶۸۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۶۲۳,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار