-14%
, , ,

کرم مرطوب کننده قوی پوست خشک هیدرودرم Hydroderm Intense Moisturizing Cream Extra Dry Skin 50ml

امتیاز 0 از 5 امتیاز 1 مشتری
(دیدگاه کاربر 0)

Original price was: ۱۸۹,۰۰۰ تومان.Current price is: ۱۶۲,۶۰۰ تومان.

محصول : ایران

حجم: 50 میل

انقضاء : 2027

بارکد : 6260147730411

 

دسترسی: موجود در انبار



کرم مرطوب کننده قوی پوست خشک هیدرودرم یک کمپلکس رطوبت رسانی درمانی برای پوست های خشک و خیلی خشک است. این کرم جذب فوق العاده بالایی داشته و برای مدت زمان طولانی رطوبت پوست را حفظ می کند.

 

کرم مرطوب کننده قوی پوست خشک هیدرودرم 50میل

Hydroderm Intense Moisturizing Cream Extra Dry Skin 50ml

 

کرم مرطوب کننده قوی پوست خشک هیدرودرم حاوی 14% لاکتات آمونیوم، 2% اوره ، شی باتر و اسکوالان است. لاکتات آمونیوم یک ترکیب مرطوب‌کننده و لایه‌بردار ملایم است که برای درمان خشکی شدید پوست یا شرایطی مانند اگزما و پسوریازیس استفاده می‌شود. این ماده با افزایش رطوبت در پوست و از بین بردن سلول‌های مرده سطحی، به بهبود نرمی و لطافت پوست کمک می‌کند. همچنین می‌تواند در کاهش علائم پوسته‌پوسته شدن و خارش مؤثر باشد.

اوره یک ترکیب طبیعی است که به عنوان ماده مرطوب‌کننده در محصولات مراقبت از پوست استفاده می‌شود. این ماده با جذب و نگهداری آب در لایه‌های بیرونی پوست به حفظ رطوبت کمک می‌کند و برای پوست‌های خشک و حساس بسیار مفید است. اوره همچنین خواص لایه‌بردار ملایمی دارد که به حذف سلول‌های مرده پوست و بهبود بافت آن کمک می‌کند. در غلظت‌های پایین، اوره مرطوب‌کننده است، اما در غلظت‌های بالاتر خاصیت لایه‌برداری بیشتری پیدا می‌کند و به رفع خشکی و ترک‌های پوستی کمک می‌کند.

شی باتر و اسکوالان هر دو مرطوب‌کننده‌های موثر برای پوست هستند. شی باتر یک روغن طبیعی استخراج‌شده از دانه‌های درخت شی است که به خاطر خواص مغذی و آنتی‌اکسیدانی‌اش مشهور است، و به نرم و لطیف کردن پوست کمک می‌کند. اسکوالان، که به طور طبیعی در پوست نیز وجود دارد، یک مرطوب‌کننده سبک و بدون چربی است که به حفظ رطوبت و بهبود بافت پوست کمک می‌کند. این دو ماده به خصوص برای پوست‌های خشک و حساس مناسب بوده و اغلب در محصولات مراقبت از پوست برای بهبود نرمی و آبرسانی به کار می‌روند.

کرم مرطوب کننده قوی پوست خشک هیدرودرم به خوبی التهابات ناشی از کم آبی پوست مانند سوزش، خارش، پوسته پوسته شدن و اگزما را رفع کرده و سد دفاعی پوست را در ایمن ترین حالت ممکن تقویت و بازسازی می کند. این کرم دارای بافت بسیار سبک و زود جذب بوده و هیچ گونه سنگینی و احساس ناخوشایندی بر روی پوست ایجاد نمی کند.

کرم مرطوب کننده قوی پوست خشک هیدرودرم

 

فواید محصول :

  • کمپلکس رطوبت رسان و تسکین دهنده قوی برای پوست های خشک
  • موثر در درمان انواع التهابات و واکنش های آلرژیک پوست
  • حاوی 14% لاکتات آمونیوم، 2% اوره ، شی باتر و اسکوالان
  • رفع خشکی، سوزش، قرمزی، پوسته پوسته شدن و اگزما
  • حذف سلول های مرده و بهبود بافت پوست
  • محافظت از پوست در برابر عوامل مخرب محیطی
  • بافت بسیار سبک، زود جذب و غیر کومدون زا
  • مخصوص پوست های خشک و خیلی خشک

 

نحوه مصرف :

صبح و شب به میزان لازم از کرم بر روی پوست تمیز بزنید و ماساژ دهید تا جذب شود.

 

 

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم مرطوب کننده قوی پوست خشک هیدرودرم Hydroderm Intense Moisturizing Cream Extra Dry Skin 50ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
کرم مرطوب کننده قوی پوست خشک هیدرودرمکرم مرطوب کننده قوی پوست خشک هیدرودرم Hydroderm Intense Moisturizing Cream Extra Dry Skin 50ml
Original price was: ۱۸۹,۰۰۰ تومان.Current price is: ۱۶۲,۶۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار