-16%
, , , ,

کرم هیدرا لیفت آردن اکسپرت ایج Ardene Expert Age Hydra Lift Cream 50ml

امتیاز 0 از 5 امتیاز 1 مشتری
(دیدگاه کاربر 0)

Original price was: ۲۵۳,۰۰۰ تومان.Current price is: ۲۱۱,۸۰۰ تومان.

محصول : ایران

حجم: 50 میل

انقضاء : 1407

بارکد : 6260147730718

 

دسترسی: موجود در انبار


کرم هیدرا لیفت آردن اکسپرت ایج یک کرم مرطوب کننده قوی با عملکرد چند گانه ضد چروک، ضد افتادگی و لیفت کننده پوست است. در واقع ترکیبات تشکیل دهنده  این کرم به صورتی است که رطوبت کافی را به مدت 12 ساعت به سلول های پوست می رساند و با کمک به تولید کلاژن به ترمیم سلول های پوست می پردازد و از چین و چروک پوست نیز جلوگیری می کند.

 

 

کرم هیدرا لیفت آردن اکسپرت ایج 50 میل

Ardene Expert Age Hydra Lift Cream 50ml

 

کرم هیدرا لیفت آردن اکسپرت ایج با بهره‌گیری از ترکیبات فعال و نوآورانه، به طور همزمان به مرطوب کردن عمقی پوست و کاهش دیده ‌شدن چین و چروک‌ها می‌پردازد. این محصول حاوی مواد مغذی مانند ویتامین E، هیالورونیک اسید و عصاره‌های گیاهی است که به حفظ جوانی و شادابی پوست کمک شایانی می‌کنند. همچنین کلاژن موجود در کرم با حفظ رطوبت، علاوه بر تأمین رطوبت مورد نیاز لایه شاخی پوست سبب افزایش الاستیسیته و استحکام پوست نیز می گردد.

در کرم هیدرا لیفت آردن اکسپرت ایج از کمپلکس مرطوب کننده بسیار مؤثر و کارامد شامل اوره، لاکتات سدیم، سدیم PCA و سدیم هیالورونات بهره گرفته شده است. اجزای این کمپلکس با تنظیم توازن چربی و آب در پوست سبب حفظ رطوبت و الاستیسیته پوست شده و به علاوه با همکاری مشترک و تقویت اثر یکدیگر مرطوب کنندگی طولانی تری را در مقایسه با سایر کمپلکس های مرطوب کننده ایجاد می نماید.

کوانزیم Q10 موجود در این کرم یک ترکیب آنتی اکسیدان قوی بوده که با محافظت از DNA سلول های اپیدرم در برابر آسیب های ناشی از اشعه UVA، کاهش عمق چروک های پوستی و تقلیل زمان بازسازی بافت پوششی عوارض ناشی از Photoaging را در پوست افراد بالای 40 سال به طور چشمگیری از بین می برد. همچنین روغن هسته انگور نیز حاوی اسیدهای چرب ضروری فراوان و درصد بالایی از اسید لینولئیک بوده که از اسیدهای چرب ضروری مورد نیاز پوست و غشاء سلولی می باشد. روغن هسته انگور سرشار از ویتامین E و فلاوونوئیدها بوده که علاوه بر خنثی سازی عملکرد رادیکال های آزاد دارای خواص ضد چروک قوی نیز می باشد.

روغن دانه سویا موجود در کرم هیدرا لیفت آردن اکسپرت ایج نرم کننده ای فاقد هرگونه اثر ایجاد حساسیت می باشد و به همراه سایر مواد مرطوب کننده و نرم کننده موجود در فراورده بهترین ترکیب را جهت بهبود ساختار پوست های حساس تشکیل می دهند. همچنین عصاره های گیاهی آرنیکا، هاماملیس، زعفران و میموزا به کار رفته در این کرم نیز با افزایش جریان خون مویرگی، تقویت مویرگ های خونی و خواص آنتی اکسیدانی منحصر به فرد سبب بهبود ساختار پوست می گردند.

کرم هیدرالیفت اکسپرت ایج آردن، با ترکیبی منحصربه‌فرد از مواد مغذی و محافظت‌کننده، گزینه‌ای ایده‌آل برای حفظ زیبایی و جوانی پوست است. این محصول، با فرمولاسیون خاص خود، نه تنها به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند بلکه در کاهش نشانه‌های پیری پوست نیز مؤثر است. استفاده مداوم از کرم هیدرالیفت اکسپرتیج آردن به شما این امکان را می‌دهد که پوستی نرم، لطیف و جوان‌تر داشته باشید.

 

کرم هیدرا لیفت آردن اکسپرت ایج

 

فواید محصول :

  • مرطوب کننده قوی با عملکرد چند گانه ضد چروک، ضد افتادگی و لیفت کننده پوست
  • حفظ کامل رطوبت پوست با ماندگاری 12 ساعته
  • افزایش تولید و سنتز کلاژن و الاستین
  • کاهش چین و چروک و بازگشت خاصیت ارتجاعی پوست
  • جذب سریع و رفع علائم ناشی از خشکی و کشش پوست
  • فرمولاسیون ملایم و ساختار سبک
  • حاوی کمپلکس کوانزیم Q10، اوره، لاکتات سدیم، سدیم PCA و سدیم هیالورونات
  • غنی شده با روغن دانه سویا و عصاره های گیاهی آرنیکا، هاماملیس، زعفران و میموزا
  • بافت بسیار سبک و زود جذب بدون ایجاد چربی و سنگینی بر روی پوست

 

نحوه مصرف :

صبح و شب به میزان کافی از کرم بر روی پوست تمیز بزنید و ماساژ دهید تا جذب شود.

 

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم هیدرا لیفت آردن اکسپرت ایج Ardene Expert Age Hydra Lift Cream 50ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
کرم هیدرا لیفت آردن اکسپرت ایجکرم هیدرا لیفت آردن اکسپرت ایج Ardene Expert Age Hydra Lift Cream 50ml
Original price was: ۲۵۳,۰۰۰ تومان.Current price is: ۲۱۱,۸۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار