-19%
, , ,

کرم ژل روشن کننده بدن آردن پیگمنتا Arden Pigmenta Pigmenta Cream Gel Pigmathion ARB 150ml

امتیاز 0 از 5 امتیاز 1 مشتری
(دیدگاه کاربر 0)

Original price was: ۴۱۳,۰۰۰ تومان.Current price is: ۳۳۶,۵۰۰ تومان.

محصول : ایران

حجم: 150 میل

انقضاء : 2027

بارکد : 6260147707635

 

 

دسترسی: موجود در انبار



کرم ژل روشن کننده بدن آردن پیگمنتا یک محصول بسیار قوی برای رفع لک و تیرگی نقاط حساس بدن مانند زیر بغل، بیکینی، کشاله ران، قوزک پا، آرنج و زانو است. این کرم فاقد هرگونه ترکیبات شیمیایی مضر و محرک پوست بوده و برای پوست های حساس کاملا مناسب است.

 

کرم ژل روشن کننده بدن آردن پیگمنتا 150 میل

Arden Pigmenta Pigmenta Cream Gel Pigmathion ARB 150ml

 

کرم ژل روشن کننده بدن آردن پیگمنتا حاوی نیاسینامید، آربوتین و گلوتاتیون است. نیاسینامید به طور مؤثری به بهبود بافت و رنگ پوست کمک می‌کند و خاصیت ضد التهابی آن می‌تواند قرمزی و تحریکات را کاهش دهد. نیاسینامید همچنین در کنترل تولید چربی پوست مؤثر است و می‌تواند به درمان آکنه و عوارض مرتبط با آن کمک کند. علاوه بر این، این ترکیب به افزایش رطوبت پوست و تقویت سد دفاعی آن کمک می‌کند، که در نهایت منجر به پوستی سالم‌تر و شاداب‌تر می‌شود.

آربوتین یک ترکیب طبیعی است که از گیاهانی مانند توت‌فرنگی، گلابی و برخی دیگر استخراج می‌شود و به‌ویژه در محصولات مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده به دلیل خواص روشن‌کنندگی‌اش شناخته شده است و به کاهش لک‌های پوستی و تیرگی‌های ناشی از آفتاب و پیری کمک می‌کند. آربوتین به‌طور مؤثر با آنزیم تیروزیناز که در تولید ملانین نقش دارد، مقابله می‌کند و به این ترتیب می‌تواند به روشن‌تر شدن رنگ پوست و بهبود یکنواختی آن کمک کند. علاوه بر این، آربوتین معمولاً برای انواع پوست، از جمله پوست‌های حساس، مناسب است و می‌تواند به بهبود بافت پوست و افزایش رطوبت آن نیز کمک کند.

گلوتاتیون یک آنتی‌اکسیدان قوی است که به طور طبیعی در بدن تولید می‌شود و نقش مهمی در حفاظت از سلول‌ها در برابر آسیب‌های اکسیداتیو دارد. در زمینه مراقبت از پوست، گلوتاتیون به کاهش تیرگی و لک‌های پوستی کمک می‌کند و می‌تواند باعث روشن‌تر شدن رنگ پوست شود. همچنین، این ترکیب با خاصیت ضد التهابی خود، می‌تواند در بهبود آکنه و جوش‌ها مؤثر باشد. با افزایش سطح گلوتاتیون در پوست، می‌توان از پیری زودرس و چین و چروک‌ها جلوگیری کرد و پوستی سالم و درخشان‌تر داشت.

کرم ژل روشن کننده بدن آردن پیگمنتا با ترکیبات موثر و اکتیو خود به راحتی قادر است تیرگی و لک نقاط حساس بدن را کاهش و درمان کند. بافت این محصول بسیار سبک و زود جذب بوده و هیچ گونه چربی و چسبندگی بروی پوست ایجاد نمی کند.

کرم ژل روشن کننده بدن آردن پیگمنتا

 

فواید محصول :

  • روشن کننده قوی و رفع انواع لک و تیرگی بدن
  • قابل استفاده برای زیر بغل، بیکینی، کشاله ران، قوزک پا، آرنج و زانو
  • حاوی نیاسینامید، آربوتین و گلوتاتیون
  • رطوبت رسانی بسیار عمیق و حفظ رطوبت پوست
  • مقابله با آنزیم تیروزیناز برای کنترل تولید ملانین
  • ضد التهاب، تسکین دهنده و التیام بخش
  • بافت بسیار سبک و بدون هیچ گونه چربی و چسبندگی بروی پوست
  • ترکیبات بسیار ایمن و قابل استفاده برای پوست های حساس

نحوه مصرف :

روزانه 2 بار ( صبح و شب) بر روی ناحیه مورد نظر از محصول استفاده کرده و ماساژ دهید تا جذب شود.

 

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم ژل روشن کننده بدن آردن پیگمنتا Arden Pigmenta Pigmenta Cream Gel Pigmathion ARB 150ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
کرم ژل روشن کننده بدن آردن پیگمنتاکرم ژل روشن کننده بدن آردن پیگمنتا Arden Pigmenta Pigmenta Cream Gel Pigmathion ARB 150ml
Original price was: ۴۱۳,۰۰۰ تومان.Current price is: ۳۳۶,۵۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار