, ,

کیت ابرو آلتیمیت برا وت اند وایلد مدل Wet n Wild ultimatebrow Kit

۴۲۰,۰۰۰ تومان

وزن: 2.5 گرم

انقضاء: 24 ماه پس از باز شدن درب

بارکد : 0077802116512 – 4049775596307

 

شناسه محصول: BK51914 دسته: , , Brand: Wet n Wild


کیت ابرو آلتیمیت برا وت ان وایلد محصولی است که می‌تواند یک ارایش ابرو تمیز را به‌ آسانی برای شما انجام داده و به‌راحتی ابرو و درنهایت چشمانی زیباتر را به شما هدیه کند. این کیت در دو طیف رنگی( قهوه ای روشن و قهوه ای تیره) کاملا وگان و بدون تست حیوانی تولید ودر اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است.

کیت ابرو آلتیمیت برا وت اند وایلد

Wet n Wild ultimatebrow Kit

 

کیت ابرو آلتیمیت برا وت اند وایلد یک پالت آرایشی فوق العاده برای پرپشت جلوه دادن ابروها و حالت دهی به ابرو می باشد. این ست شامل دو عدد سایه ابرو با تناژ رنگی قهوه ای روشن و تیره، یک وکس نرم و حالت دهنده، یک عدد براش مخصوص ابرو و یک عدد موچین است.

با این کیت ابرو می‌توانید تمام کارهای میک‌آپ ابرو را با یک پالت انجام دهید. موهای اضافی زیر ابرو را با استفاده از موچین آن مرتب کنید. و سپس با استفاده از برس سر کج آن سایه متناسب رنگ ابروی خود را بردارید. و جاهای خالی ابرو را پرکنید و سپس با استفاده از یکم شانه ابرو، وکس روی پالت را بر روی ابروهای خود شانه کنید. تا حالت و رنگ ابروهای شما ثابت‌شده و در طولانی‌ مدت ابروهای شما خوش‌حالت و زیبا باقی بماند.

پیگمنت بالای سایه ابروهای این پالت، جلوه ای طبیعی و پرپشت در ابروها ایجاد می کند. همچنین با وجود براش مخصوص ابرو با سری اریب، می توانید به راحتی نقاط خالی و کم پشت بین ابروهای خود را با سایه ابرو پر کنید. جلوه مات و مخملی وکس نرم و حالت دهنده ابرو وت اند وایلد نیز، به راحتی ابروها را به سمت بالا لیفت و مرتب می کند.

 

کیت ابرو آلتیمیت برا وت اند وایلد

فواید محصول :

دارای دو طیف رنگی قهوه ای روشن و قهوه ای تیره

پیگمنت بالای رنگ‌دانه‌های سایه‌های ابرو

وکس نرم با خاصیت حالت‌دهی به ابرو و فینیش مات

دارای یک عدد موچین و یک عدد براش با کیفیت

کاملا وگان و فاقد تست حیوانی

 

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

رنگ

,

ترکیبات محصول

Colored end Talc, Zinc Stearate, Nylon-12, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Lauroyl Lysine, Pentaerythrityl Tetraethylhexanoate, HDI/Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer, Caprylyl Glycol, Caprylhydroxamic Acid, Glycerin, Tocopheryl Acetate, Silica, PTFE [+/- (MAY CONTAIN/PEUT CONTENIR): Bismuth Oxychloride/CI 77163, Iron Oxides/CI 77491, CI 77492, CI 77499, Mica, Titanium Dioxide/CI 77891, Ultramarines/CI 77007] Setting end Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax/Cire de candelilla, Octyldodecanol, Ozokerite, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Myristate, Microcrystalline Wax/Cire microcristalline, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax/Cire de carnauba, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Phenoxyethanol, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil, Tocopheryl Acetate, Ethylhexylglycerin, Sorbic Acid, Tocopherol

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیت ابرو آلتیمیت برا وت اند وایلد مدل Wet n Wild ultimatebrow Kit”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
کیت ابرو آلتیمیت برا وت اند وایلدکیت ابرو آلتیمیت برا وت اند وایلد مدل Wet n Wild ultimatebrow Kit
۴۲۰,۰۰۰ تومانانتخاب گزینه‌ها