,

آبرسان و مرطوب کننده پوست خشک و خیلی خشک سراوی Cerave Moisturizing Cream For Dry to Very Dry Skin 454g

۱,۸۶۰,۰۰۰ تومان

محصول : فرانسه

حجم : 454 گرم

انقضاء : 2026

بارکد : 3337875597388

 

ناموجود



آبرسان و مرطوب کننده پوست خشک و خیلی خشک سراوی یک محصول پرطرفدار از این برند فرانسوی میباشد. این کرم به شدت پوست را تغذیه می کند و بافتی بسیار سبکی دارد. و بدون ایجاد چربی و مسدود کردن منافذ پوست و همچنین بدون ایجاد حس سنگینی و چسبناکی روی پوست می تواند برای مدت طولانی پوست شما را مرطوب کند و از پیری زود رس و چین و چروک جلوگیری می کند.

 

آبرسان و مرطوب کننده پوست خشک و خیلی خشک سراوی 454 گرم

Cerave Moisturizing Cream For Dry to Very Dry Skin 454g

 

عواملی همچون ژنتیک، محل زندگی، آب و هوا، شغل و محیط کاری، نحوه استحمام، مواد شوینده و نحوه زندگی در خشک شدن پوست تاثیر دارد. خشکی پوست سبب می شود تا احساس ناخوشایندی داشته باشید، علت این امر علاوه بر کم بودن چربی پوست میزان رطوبت آن می باشد.

ترکیبات اصلی این آبرسان و مرطوب کننده، هیالورونیک اسید (با توانایی طبیعی جذب آب 1000 برابر وزن خودش) و سه نوع سرامید می باشد که سرامید ها قدرت خیلی زیادی برای درمان خشکی ،دهیدراتگی  و ترمیم بافت آسیب دیده پوست دارند.

پوست خشک بیشتر از پوست های چرب و مختلط در معرض چروک شدن است چراکه حالت کششی خود را از دست می دهد و روند کلاژن سازی را کند می کند، این محصول فوق العاده مناسب پوست های خشک و خیلی خشک طراحی گردیده و با ایجاد یک سد دفاعی روی پوست باعث حفظ طولانی مدت رطوبت و درمان خشکی و کم آبی پوست می گردد.

اگر پوست شما مدام دچار التهاب یا خارش می گردد. و یا اگر پوسته پوسته شدن، خشکی و کم آبی روی پوست خود احساس می کنید این کرم با توجه به ترکیبات و خواص درمانی آن و اینکه هم آبرسان و هم مرطوب کننده است بسیار عالی بوده و مناسب پوست شماست.

آبرسان و مرطوب کننده پوست خشک و خیلی خشک سراوی دارای ترکیبات فوق ایمن و تائیدیه تست های درماتولوژی می باشد.

 

 

آبرسان و مرطوب کننده پوست خشک و خیلی خشک سراوی 454 گرم

 

فواید محصول :

آبرسان و مرطوب کننده بسیار قوی پوست

تعذیه کننده عمیق پوست

سرشار از هیالورونیک اسید و 3 نوع سرامید

ترمیم کننده و تقویت کننده قوی سد دفاعی پوست

حفظ رطوبت پوست برای طولانی مدت

رفع التهاب، خارش و پوسته پوسته شدن پوست

جلوگیری از کمبود آب پوست

بسیار سبک و زود جذب

مناسب پوست های خشک و خیلی خشک

افزایش انعطاف پذیری و شادابی پوست

حجم زیاد و بسیار با صرفه

 

نحوه مصرف :

پس از شستشوی صورت و استفاده از تونر، به مقدار لازم از محصول را به کل صورت بزنید و با حرکت ضربه ای دست باعث جذب آن شوید.

 

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

ترکیبات محصول

AQUA/WATER, GLYCERIN, CETEARYL ALCOHOL,CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CETYL ALCOHOL, CETEARETH-20, PETROLATUM,POTASSIUM PHOSPHATE, CERAMIDE NP, CERAMIDE AP, CERAMIDE EOP, CERAMIDE EOP,CARBOMERHOLICONE DIMETHOL, DIMETHOL, DIMETHOL,DIMETHONE,PHENOXYETHANOL,DISODIUM EDTA, DIPOTASSIUM PHOSPHATE, TOCOPHEROL, PHYTOSPHINGOSINE,XANTHAN GUM, ETHYLHEXYLGLYCERIN. (Code FIL D213768/2)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آبرسان و مرطوب کننده پوست خشک و خیلی خشک سراوی Cerave Moisturizing Cream For Dry to Very Dry Skin 454g”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید