,

تونر انگور گارنیه مدل Garnier Grape toner

۲۸۰,۰۰۰ تومان

کشور مبدا برند : فرانسه

وزن : 200 میل

تاریخ انقضا : 2025

بارکد : 3600542050586

ناموجود

شناسه محصول: BK17263 دسته: , برچسب: , , Brand: Garnier


تونر انگور گارنیه یک تونر متعادل کننده روزانه با 96% ترکیبات ارگانیک و طبیعی است. این تونرمخصوص پوست های نرمال و مخلط تولید شده و به خوبی میزان چربی و رطوبت پوست را به تعادل می رساند.

 

تونر انگور گارنیه 200 میل

Garnier Grape toner Tonifying And Refreshing 200ml

 

تونر انگور گارنیه حاوی عصاره انگورسبز و سرشار از آنتی اکسیدان های مفید و مغذی برای پوست است. این ترکیبات سبب افزایش سوخت و ساز سلول‌ها و جایگزین کردن سلول‌های تازه با سلول‌های مرده می‌شوند. همچنین pH پوست را تنظیم کرده و آن را به حالت طبیعی خود بازمی‌گرداند.

تونر انگور گارنیر قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی دارد. این تونر با تامین رطوبت مورد نیاز پوست و پاک کردن سبوم و انواع آلوگی ها از روی پوست و منافذ پوست، موجب کاهش جوش و لک، آکنه و جای جوش شده و پوستی شاداب، شفاف و لطیف تری به شما هدیه می دهد.

سالیسیلیک اسید و عصاره آلوئه ورا دیگر ترکیبات مهم این تونر هستند. سالیسیلیک اسید با لایه برداری ملایم از بروز هرگونه جوش و آکنه جلوگیری کرده و در بهبود تناژ پوست نیز بسیار موفق عمل می کند. عصاره آلوئه ورا علاوه بر رطوبت رسانی، یک تسکین دهنده و ضد التهاب بسیار عالی برای پوست محسوب می شود.

تونر انگور گارنیه دارای تائیدیه تست های درماتولوژی بوده و به صورت کاملا وگان تولید می شود. این تونر فاقد هرگونه چربی، ترکیبات مضر و محرک پوست می باشد.

 

 

فواید محصول :

حاوی 96% ترکیبات با منشاء طبیعی و ارگانیک

متعادل کننده میزان چربی و رطوبت

تنظیم دقیق PH پوست

جلوگیری از بروز جوش و آکنه

روشن کننده تناژ پوست

کوچک کننده منافذ باز پوست

دارای تائیدیه تست های درماتولوژی

مناسب پوست های نرمال و مختلط

کاملا وگان

نحوه مصرف :

روزانه 2 بار (صبح و شب) پس از شستشو با شوینده مخصوص، مقداری از محصول را روی پد مخصوص ریخته و به آرامی تمام صورت را پاک کنید.

 

برای مشاهده محصول مشابه کلیک کنید.

ترکیبات محصول

Aqua/​Water, Alcohol Denat, Glycerin, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Vitis Vinifera Fruit Water/​Grape Fruit Water, Sodium Hydroxide, Sodium Phytate, Caprylyl/​Capryl Glucoside, Salicylic Acid, Parfum/​Fragrance

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تونر انگور گارنیه مدل Garnier Grape toner”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید