, , ,

کرم روز ضد چروک و روشن کننده فیداوت fadeout Anti-Wrinkle Whitening Day Cream 50ml

امتیازدهی 0 از 5 در 1 امتیازدهی مشتری
(0 بررسی مشتری)

۵۸۰,۰۰۰ تومان

محصول : انگلستان

وزن: 50 میل

انقضاء : 2025/03

بارکد : 703878000140

 

دسترسی: موجود


کرم روز ضد چروک و روشن کننده فیداوت یک محصول فوق العاده موثر در کاهش نشانه های اولیه پیری مانند خطوط سطح پوست و لک های ناشی از افزایش سن است. این کرم با استفاده از فناوری HYALUSPHERE رطوبت رسانی بسیار عمیقی ارائه می دهد.

 

کرم روز ضد چروک و روشن کننده فیداوت 50 میل

fadeout Anti-Wrinkle Whitening Day Cream 50ml

 

HYALUSPHERE یک مشتق مولکولی بسیار کوچکتر و سبکتر از هیالورونیک اسید است. به همین نسبت به هیالورونیک اسید قابلیت نفوذ و پایداری بسیار بالاتری دارد. در ترکیبات کرم روز ضد چروک و روشن کننده فیداوت به میزان 2% از این ماده ارزشمند استفاده شده است.  یکی از ویژگی های بینظیر این مشتق مولکولی، پر کردن چین و چروک و خطوط سطح پوست بوده که تا  برابر بیشتر از هیالورونیک اسید، این قابلیت را دارد.

در کرم روز ضد چروک و روشن کننده فیداوت به میزان 1.7% لاکتیک اسید وجود دارد. لاکتیک اسید یکی از ملایم ترین اسید های خانواده آلفا هیدروکسی اسید بوده که به طور طبیعی باعث افزایش سرعت چرخش سلولی پوست می شود. به همین دلیل در درمان انواع لک های پوستی و هایپرپیگمانتاسیون، فوق العاده عمل می کند.

نیاسینامید دیگر ترکیب ارزشمندی است که با غلظت 2.2% در این کرم وجود دارد. نیاسینامید علاوه بر کاهش لک، جوش و آکنه با بروز نشانه های پیری نیز مقابله می کند. همچنین نیاسینامید باعث جمع شدن منافذ باز پوست شده و سد دفاعی پوست را ترمیم و تقویت می کند.

کرم روز ضد چروک و روشن کننده فیداوت دارای ترکیبات بسیار ایمن و غیر کومدون زا است. بافت این کرم بسیار سبک و زود جذب بوده و هیچ نوع سنگینی بر روی پوست ایجاد نمی کند. همچنین به دلیل دارا بودن SPF 25 در برابر آسیب نور خورشید و رادیکال های آزاد از پوست محافظت می کند.

 

کرم روز ضد چروک و روشن کننده فیداوت 50 میل

 

 

فواید محصول :

کاهش اولین نشانه های پیری پوست مانند چین و چروک و لک

رطوبت رسانی بسیار عمیق با فناوری HYALUSPHERE

غنی شده با لاکتیک اسید و نیاسینامید

روشن کننده و درخشان کننده قوی پوست

دارای SPF 25 برای محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد و نور خورشید

کوچک کننده منافذ باز پوست

بافت بسیار سبک و زود جذب بدون ایجاد سنگینی بر روی پوست

دارای ترکیبات بسیار ایمن و غیر کومدون زا

 

نحوه مصرف :

پس از شستشوی صورت و استفاده از تونر، به میزان لازم از محصول را بر روی پوست تمیز قرار داده و با حرکت ضربه ای آرام باعث جذب بهتر آن شوید.

 

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

Aqua (Water), Ethylhexyl Methoxycinnamate, Sodium Lactate, Homosalate, Lactic Acid, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Dimethicone,Glycerin, Stearyl Alcohol, Hexylene Glycol, Niacinamide, Titanium Dioxide (Nano), Ceteareth-20, Phenoxyethanol, Sucrose Palmitate, Tocopheryl Acetate, Parfum(Fragrance), Sodium Saccharin, Panthenol, Glyceryl Linoleate, Alumina, Ethylhexylglycerin, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract, Morus Nigra Leaf Extract,Disodium EDTA, Simethicone, Glyceryl Oleate, Sodium Hyaluronate, Potassium Sorbate, Ascorbyl Palmitate, Tocopherol, Citric Acid, Citronellol, Linalool,Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم روز ضد چروک و روشن کننده فیداوت fadeout Anti-Wrinkle Whitening Day Cream 50ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
کرم روز ضد چروک و روشن کننده فیداوت 50 میلکرم روز ضد چروک و روشن کننده فیداوت fadeout Anti-Wrinkle Whitening Day Cream 50ml
۵۸۰,۰۰۰ تومان

دسترسی: موجود