, , ,

تونر ژل کلاژن ساز و فرم دهنده بریسوم 130 میل مدل berrisom Collagen Intensive Firming Gel toner

۵۳۰,۰۰۰ تومان

محصول : کره جنوبی

حجم : 130 میل

انقضاء : 2024

بارکد : 8809211652389

ناموجود



تونر ژل کلاژن ساز و فرم دهنده بریسوم بر اساس آخرین دستاوردهای صنعت داروسازی کره جنوبی تولید شده است که اثرات درمانی شگفت انگیزی دارد.این تونر با غلظت بالای کلاژن هیدرولیز شده و آنتی اکسیدان های طبیعی تولید شده است که به سرعت خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش داده و چین و چروک ها را به حداقل میرساند.

 

تونر ژل کلاژن ساز و فرم دهنده بریسوم 130 میل

berrisom Collagen Intensive Firming Gel toner 130ml

 

تونر ژل کلاژن ساز و فرم دهنده بریسوم حاوی 20% کلاژن هیدرولیز شده با غلظت بسیار بالا و همچنین سرشار از آدنوزین و انواع پپتید ها است. آدنوزین و مجموعه پپتیدها در این محصول،باعث تحریک سنتز کلاژن میشوند. در نتیجه کاهش میزان تولید کلاژن در بدن با این عمل جبران میشود.

EGF فاکتور رشد سلول های اپیتلیال و ماده ای است که باعث رشد فیبروبلاست هایی میشود که تولید کلاژن را تحریک میکند. وجود این ماده در تونر ژل بریسوم بسیار ارزشمند است. این ماده بر تولید کلاژن و الاستین که از عوامل مهم الاستیسیته پوست هستند ، تاثیر مستقیم دارد.EGF چرخه تولید کلاژن را به حالت طبیعی و عادی میرساند. که این عمل کاهش چشمگیر چین و چروک و خطوط پوست را به همراه دارد.

این محصول سرشار از عصاره شاه توت، زغال اخته، سنجد، گل مغربی و گل کاملیا است. مجموعه این ترکیبات دارای خواص آنتی اکسیدانی و آبرسانی پوست هستند.

شاه توت یک آنتی اکسیدان و تسکین دهنده بسیار قوی التهابات پوست است. این عصاره تناژ پوست را یکنواخت میکند و درخشندگی و سلامت پوست را تضمین میکند. وجود عصاره زغال اخته، فرآیندهای متابولیک پوست را تسریع میکند. و اثر آنتی اکسیدانی بسیار بالا دارد.

سنجد، خاصیت ارتجاعی پوست را بازیابی می کند، بافت آن را بهبود می بخشد. و التهابات پوست را تسکین میدهد.

عصاره گل مغربی، لایه اپیدرم را با رطوبت و مواد ارزشمند پر می کند، چین و چروک ها را صاف می کند و خاصیت ارتجاعی را حفظ می کند. عصاره کاملیا، یک مرطوب کننده بسیار قوی است. که از تحریک پوست جلوگیری میکند و در برابر اشعه ماوراء بنفش، از پوست محافظت می کند.

استفاده مدام از این تونر منجر به جوانسازی در سطح سلولی پوست میشود. چین و چروک های پوست کاهش میابد و حالت ارتجاعی پوست افزایش میابد.تونر کلاژن بریسوم به عنوان یک محصول دارویی و درمانی ضد چروک، موفق به دریافت تاییدیه سازمان غذا و دارو کره جنوبی (KFDA) شده است.

 

تونر ژل کلاژن ساز و فرم دهنده بریسوم 130 میل

 

فواید محصول :

کاهش چشمگیر چین و چروک و خطوط پوست

کلاژن ساز بسیار قوی و فرم دهنده پوست

حاوی 20% کلاژن هیدرولیز شده با غلظت بسیار بالا

سرشار از آنتی اکسیدان های طبیعی برای جوانسازی پوست

افزایش خاصیت ارتجاعی پوست

رطوبت رسانی و حفظ رطوبت بسیار بالا

تسکین دهنده و ضد التهاب پوست

مناسب انواع پوست

کاهش چشمگیر چین و چروک و خطوط پوست کلاژن ساز بسیار قوی و فرم دهنده پوست حاوی 20% کلاژن هیدرولیز شده با غلظت بسیار بالا سرشار از آنتی اکسیدان های طبیعی برای جوانسازی پوست افزایش خاصیت ارتجاعی پوست رطوبت رسانی و حفظ رطوبت بسیار بالا تسکین دهنده و ضد التهاب پوست مناسب انواع پوست

 

نحوه مصرف :

روزانه 2 بار (صبح و شب) پس از شستشو با شوینده مخصوص، مقداری از محصول را روی پد مخصوص ریخته و به آرامی به تمام صورت بمالید.

 

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

ترکیبات محصول

Water, Hydrolyzed Collagen, Glycereth-26, Glycerin, 1,2-Hexanediol, Neopentyl Glycol Diheptanoate, Diglycerin, Butylene Glycol, Bis-PEG-18 Methyl Ether Dimethyl Silane, Caprylic/Capric Triglyceride, Polyglyceryl-10 Myristate, Mangifera Indica (Mango ) Seed Butter, Cetyl Alcohol, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Ceresin, Sorbitan Stearate, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Sodium Polyacrylate, Polysorbate 60, Glyceryl Stearate, Betaine, Trehalose, Synthetic Wax, PEG-100 Stearate, Trideceth- 6, Oenothera Biennis (Evening Primrose) Flower Extract, Vaccinium Macrocarpon (Cranberry) Fruit Extract, Camellia Japonica Flower Extract, Rubus Fruticosus (Blackberry) Fruit Extract, Sambucus Nigra Fruit Extract, Caramel, Acetyl Hexapeptide-8, Copper Tripeptide-1, rh -Oligopeptide-1, Adenosine,Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Dipotassium Glycyrrhizate, Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) Fruit Oil, Adenosine, Dipotassium Glycyrrhizate, Mangifera Indica (Mango) Seed Butter, Disodium EDTA, Allantoin, Sodium Polyacrylate, Cyclopentasiloxane, Hydrogenated Lecithin, Sodium Hyaluronate.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تونر ژل کلاژن ساز و فرم دهنده بریسوم 130 میل مدل berrisom Collagen Intensive Firming Gel toner”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید