,

کرم کانتور چشم اون مدل Avene Soothing Eye Contour Cream

۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان

محصول : فرانسه

وزن : 10 میل

انقضاء : 2025/06

بارکد : 3282779051361

 


کرم کانتور چشم اَون یک محصول درمانی بسیار عالی برای پیشگیری و رفع خطوط اطراف چشم است. ترکیبات فوق تسکین دهنده این کرم بلافاصله دمای احتقان پوست را کاهش داده و آن را التیام می بخشد. این کرم فاقد عطر و هرگونه مواد محرک پوست بوده و با احترام به اکو سیستم پوست حساس اطراف چشم تولید شده است.

 

کرم کانتور چشم اَون 10 میل

Avene Soothing Eye Contour Cream 10ml

 

کرم کانتور چشم اون غنی شده با آب چشمه معدنی اون است. آب چشمه معدنی اون سرشار از املاح مورد نیاز و ضروری پوست بوده که به طور عمیق پوست را تغذیه، تقویت و مرطوب می کند.

کرم کانتور چشم اون یک التیام بخش بسیار قوی برای افرادی است که دارای دور چشم حساس و یا آسیب دیده هستند. سولفات دکستران و بیزابولول موجود دراین کرم به شدت با هرگونه واکنش های آلرژیک نظیر سوزش، قرمزی و حتی اگزما مقابله می کند.

ترکیبات ترمیم کننده این کرم باعث پر شدن خطوط ایجاد شده در اطراف چشم می شود. بافت بسیار سبک این کرم فورا جذب پوست شده و رطوبت رسانی را از عمیق ترین لایه های پوست آغاز می کند. نتایج تست های بالینی این کرم نشان می دهد پس از یک هفته استفاده میزان رطوبت ناحیه اطراف چشم تا 95% افزایش پیدا می کند.

 

 

 

 

فواید محصول :

پیشگیری و درمان خطوط اطراف چشم

کاهش فوری دمای احتقان پوست

التیام بخش بسیار قوی

سرشار از آب چشمه معدنی اون

رفع واکنش های آلرژیک اطراف چشم

رطوبت رسانی فوق عمیق و لایه به لایه پوست

بافت بسیار سبک و زود جذب

فاقد عطر و هرگونه ماده شیمیایی مضر و محرک

 

 نحوه مصرف :

به صورت روزانه ۲ بار (صبح و شب) بر روی پوست تمیز به میزان لازم بگذارید، اطراف چشم را به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب شود.

 

 

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

ترکیبات محصول

AVENE THERMAL SPRING WATER (AVENE AQUA). MINERAL OIL (PARAFFINUM LIQUIDUM). CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE. CYCLOMETHICONE. GLYCERIN. SUCROSE STEARATE. PEG-12. SUCROSE DISTEARATE. TRIETHANOLAMINE. BATYL ALCOHOL. BISABOLOL. CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES. CARBOMER. DEXTRAN SULFATE. DISODIUM EDTA. SODIUM ACETATE. SODIUM HYALURONATE. TOCOPHERYL GLUCOSIDE

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم کانتور چشم اون مدل Avene Soothing Eye Contour Cream”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
کرم کانتور چشم اَون 10 میلکرم کانتور چشم اون مدل Avene Soothing Eye Contour Cream
۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان