, ,

سرم دور چشم ضد تیرگی و پف کافئین 5% اوردینری ۳۰ میل مدل Caffeine Solution 5% Percent + EGCG

۸۵۰,۰۰۰ تومان

محصول : کانادا

وزن : 30 میل

انقضاء : 03/2026

مناسب انواع پوست حتی پوست های حساس

فاقد الکل، سولفات، پارابن، گلوتن و عطر

بارکد : 769915190670

ناموجود

شناسه محصول: BK32735 دسته: , , Brand: The Ordinary


در این‌جا به معرفی یک سرم پوستی بی‌نظیر می‌پردازیم که برای آقایان و خانم ها مناسب بوده و با کاهش رنگدانه‌های تیره پوست زیر چشم باعث روشن و جوان‌تر شدن پوست می‌شود. سرم دور چشم ضد تیرگی و پف کافئین 5% اوردینری ۳۰ میل مدل Caffeine Solution 5% Percent + EGCG با ما همراه باشید.

 

سرم دور چشم ضد تیرگی و پف کافئین 5% اوردینری ۳۰ میل مدل Caffeine Solution 5% Percent + EGCG

The Ordinary Caffeine Solution 5% Percent + EGCG 30ml

سرم کافئین ۵% دور چشم اوردینری شامل مقادیر بالایی از کافئین و آنتی اکسیدان بسیار قوی است که برای تیرگی و رفع پف  زیر چشم بوده و باعث از بین بردن حلقه های تیره و متورم زیر چشم که ناشی از افزایش سن، عوامل ارثی و یا خستگی هستند میشود. و دور چشم شما را بی نقص و شاداب می سازد.

علاوه بر این ،کافئین خواص بسیار دیگری هم برای پوست دارد مثل ترمیم کنندگی آفتاب سوختگی و عملکردی شبه ضد آفتاب. البته که نمی توان آن را جایگزین ضد آفتاب دانست ولی مکمل آن است و هم چنین مهار کننده کارسینوژن ها و بهبود دهنده سلولیت است.

این سرم برای آقایان و خانم ها مناسب بوده و با کاهش رنگدانه‌های تیره پوست زیر چشم باعث روشن و جوان‌تر شدن پوست می‌شود.

گالاکتوچین برگ چای سبز ( EGCG) که در این سرم از آن استفاده شده یک آنتی اکسیدان بسیار قوی بوده که خواص ضد التهابی فراوان دارد و از پوست زیر چشم در برابر آسیب های عوامل اکسید کننده یا رادیکال‌های آزاد به طور کامل  محافظت می‌کنند.

بافت این سرم بسیار شبیه آب بوده و اصلا چرب و چسبناک نیست و با استفاده از این سرم به هیچ وجه احساس چربی یا چسبندگی نمی کنید.

مانند دیگر محصولات اوردینری فاقد الکل، سولفات، پارابن و گلوتن بوده و هیچگونه تست حیوانی ندارد.

در مجموع سرم کافئین اوردینری در حال حاضر یکی از بهترین محصولات در جهت رفع تیرگی و پف اطراف چشم است که با توجه به عملکرد مثبتی که از خود به جا گذاشته، از محبوبیت بسیار بالایی در نزد مصرف کنندگان برخوردار است.

 

 

فواید محصول :

حاوی کافئین 5% و عصاره برگ چای سبز (EGCG)

رفع کامل تیرگی و پف اطراف چشم

افزایش گردش خون اطراف چشم

ترمیم کننده بافت سلولی پوست

مناسب انواع پوست حتی پوست های حساس

فاقد الکل، سولفات، پارابن، گلوتن و عطر

نحوه مصرف :

روی پوست تمیز با انگشتان به صورت حرکت داخل به بیرون پخش کنید و ناحیه دور چشم را خیلی آرام و بدون کشیدن ماساژ دهید یا با انگشتان خیلی آرام ضربه بزنید تا سبب جذب و گردش خون بیشتری در این ناحیه شود. بهتر است پس از آن از یک آبرسان و مرطوب کننده دور چشم استفاده کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم دور چشم ضد تیرگی و پف کافئین 5% اوردینری ۳۰ میل مدل Caffeine Solution 5% Percent + EGCG”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید