, , , ,

کیت مراقبت از پوست خشک و مختلط کلینیک Clinique Skin School Cleanse Exfoliate Moisturize

امتیازدهی 0 از 5 در 1 امتیازدهی مشتری
(0 بررسی مشتری)

۱,۴۰۰,۰۰۰ تومان

کشور مبدا برند : آمریکا

وزن شوینده : 30 میل – وزن تونر : 60 میل – وزن مرطوب کننده : 30 میل

انقضاء : 24 ماه پس از باز شدن درب

بارکد : 19233313897

 

ناموجود



کیت مراقبت از پوست خشک و مختلط کلینیک یک روتین 3 مرحله ای شامل یک شوینده، یک تونر لوسیون و یک لوسیون مرطوب کننده است. این کیت تمام آن چیزی که پوست های خشک رو به مختلط برای روتین ابتدایی نیاز دارند را فراهم می کند.

 

کیت مراقبت از پوست خشک و مختلط کلینیک

Clinique Skin School Cleanse Exfoliate Moisturize

 

یکی از محصولات موجود در کیت مراقبت از پوست خشک و مختلط کلینیک، شوینده صابون مایع است. این صابون مایع فاقد سولفات و ترکیبات مضر برای پوست بوده و بلعکس با دارا بودن ترکیبات مرطوب کننده، از خشکی و دهیدراتگی پوست جلوگیری می کند. عصاره بابونه رکوتیتا و آلوئه ورا موجود در این شوینده قابلیت تسکین دهندگی و ترمیم کنندگی بسیار بالایی دارند. به همین دلیل پوست هایی که مدام دچار خشکی، سوزش، خارش و قرمزی می شوند، می توانند با خیال راحت از این شوینده استفاده کنند.

این کیت یک تونرلوسیون بسیار کارآمد داشته که علاوه بر پاکسازی پوست، قدرت رطوبت رسانی و ترمیم کنندگی بسیار بالایی دارد. عصاره فندوق جادوگر، ترهالوز و سدیم هیالورونات ترکیبات این محصول هستند. عصاره فندوق جادوگر تمام ذرات ریز ناشی از آلودگی و باکتری های باقی مانده در منافذ پوست را پاکسازی می کند. سدیم هیالورونات رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کرده و ترهالوز بافت سلولی و سد دفاعی پوست را ترمیم می کند.

لوسیون درماتیکالی آخرین محصول کیت مراقبت از پوست خشک و مختلط کلینیک بوده که یک معجزه واقعی در رطوبت رسانی پوست است. روغن دانه آفتابگردان، عصاره جو، عصاره خیار و سدیم هیالورونات ترکیبات بینظیر این لوسیون هستند. عصاره جو سرشار از آنتی اکسیدان، زینک و ویتامین B بوده که علاوه بر ترمیم پوست در برابر آسیب عوامل مخرب محیطی و رادیکال های آزاد از پوست محافظت می کند. عصاره دانه آفتابگردان حاوی اسیدهای چرب ضروری بوده و با تغذیه پوست، بافتی نرم، مرطوب و انعطاف پذیرایجاد می کند.

کیت مراقبت از پوست خشک و مختلط کلینیک دارای ترکیبات فوق ایمن بوده و فاقد هرگونه ماده شیمیایی مضر و محرک پوست می باشد.

 

 

فواید محصول :

حاوی یک شوینده، یک تونر لوسیون و یک لوسیون مرطوب کننده

دارای ترکیبات قوی رطوبت رسان و ترمیم کننده

درمان خشکی و کشیدگی پوست

پاکسازی کامل پوست بدون ایجاد سوزش و خارش

آبرسانی بسیار عمیق و لایه به لایه پوست

محافظت از پوست در برابر عوامل مخرب محیطی

دارای ترکیبات بسیار ایمن

فاقد هرگونه ماده شیمیایی مضر و محرک پوست

مناسب پوست های خشک و مختلط

 

 

نحوه مصرف :

پس از شستشوی صورت و استفاده از تونر، به میزان لازم از محصول را بر روی پوست تمیز قرار داده و با حرکت ضربه ای آرام باعث جذب بهتر آن شوید.

 

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

Aqua (Water), Propylene Glycol, 3-O-Ethyl Ascorbic Acid, Alcohol Denat, Tocopheryl Acetate, Polyisobutene, Polysorbate 20, Sorbitan Isostearate, Polyacrylate-13, Parfum (Fragrance), Tetrasodium EDTA, Xanthan Gum, Benzoic Acid, Disodium EDTA, Sorbic Acid, Sodium Polyacrylate, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Limonene, Hexyl Cinnamal, Linalool, Geraniol.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیت مراقبت از پوست خشک و مختلط کلینیک Clinique Skin School Cleanse Exfoliate Moisturize”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید