, ,

روغن پاک کننده پوست خشک و حساس سراوی Cerave Hydrating Foaming Oil Cleanser 236ml

امتیازدهی 0 از 5 در 1 امتیازدهی مشتری
(0 بررسی مشتری)

۱,۳۸۰,۰۰۰ تومان

محصول : فرانسه

وزن: 236 میل

انقضاء : 2026

بارکد : 3337875773430

 

ناموجود



روغن پاک کننده پوست خشک و حساس سراوی یک محصول پاک کننده، تسکین دهنده و رطوبت رسان برای پوست های خشک، حساس و آلرژیک است. فرمول تسکین دهنده و فوق مغذی این روغن به لطف فناوری MVE ، درتمام طول روز رطوبت مورد نیاز پوست را تامین و حفظ می کند.

 

روغن پاک کننده پوست خشک و حساس سراوی 236 میل

Cerave Hydrating Foaming Oil Cleanser 236ml

 

روغن پاک کننده پوست خشک و حساس سراوی به آرامی و بدون تحریک پوست، تمام آلودگی ها و مواد آرایشی بسیار مقاوم را از سطح و منافذ پوست پاکسازی می کند. فرمولالسیون فوق رطوبت رسان این محصول غنی شده با دو نوع روغن اسکوالان و تری گلیسیرید به همراه سرامید ها و سورفکتانت های اسید آمینه می باشد.

روغن پاک کننده پوست خشک و حساس سراوی دارای فناوری انحصاری MVE است. این فناوری به گونه ای طراحی شده که مواد مغذی و رطوبت رسان این محصول، در طول روز و به تدرج آزاد می شوند. بنابراین در تمام طول روز پوست مرطوب مانده و از خشکی و علائم آلرژیک به جدیت جلوگیری می شود.

سرامید ها و دو نوع روغن موجود در این محصول، قدرت فوق العاده ای در ترمیم و تقویت سد دفاعی پوست و علائم آلرژیک دارد. به این ترتیب که لایه سرامیدی سطح پوست را ترمیم کرده و با ایجاد یک لایه محافظ از آسیب، خشکی و التهابات پوستی به طور کامل جلوگیری می کند.

روغن پاک کننده پوست خشک و حساس سراوی دارای ترکیبات بسیار ایمن و غیر کومدون زا بوده که فرمولاسیون آن فاقد عطر می باشد. این روغن برای استفاده پوست صورت و بدن مناسب است. ایمنی ترکیبات آن به حدی بالاست که مصرف آن حتی برای نوزادان از ماه اول نیز بلامانع است.

 

روغن پاک کننده پوست خشک و حساس سراوی 236 میل

 

 

فواید محصول :

پاک کننده، تسکین دهنده و رطوبت رسان پوست های خشک، حساس و آلرژیک

پاکسازی تمام آلودگی ها و مواد آرایشی از سطح و منافذ پوست

بدون تحریک و ایجاد علائم سوزش، التهاب، قرمزی و خارش

حاوی دو نوع روغن رطوبت رسان اسکوالان و تری گلیسیرید

غنی شده با انواع سرامید ها و سورفکتانت های اسید آمینه

دارای فناوری آزادی سازی تدریجی مواد مغذی و رطوبت رسان

حفظ و پایداری میزان رطوبت مورد نیاز پوست در تمام طول روز

تقویت کننده، تسکین دهنده و ترمیم کننده قوی سد دفاعی پوست

دارای ترکیبات بسیار ایمن ،غیر کومدون زا و فاقد عطر

مناسب صورت، بدن و حتی نوزادان از ماه اول تولد

 

نحوه مصرف :

قبل از استفاده، پوست خود را با آب مرطوب کرده و به آرامی با روغن پاک کننده ماساژ دهید. سپس پوست را با آب تمیز کاملاً بشوئید.

 

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

ترکیبات محصول

AQUA/WATER, GLYCERIN, PEG-200 HYDROGENATED GLYCERYL PALMATE, COCO-BETAINE, DISODIUM COCOYL GLUTAMATE, PEG-120 METHYL GLUCOSE DIOLEATE, POLYSORBATE 20, PEG-7 GLYCERYL COCOATE, PEG-150 PENTAERYTHRITYL TETRASTEARATE, PPG-5-CETETH-20, PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, SQUALANE, CERAMIDE NP, CERAMIDE AP, CERAMIDE EOP, CARBOMER, TRIETHYL CITRATE, SODIUM CHLORIDE, SODIUM HYDROXIDE, SODIUM COCOYL GLUTAMATE, SODIUM LAUROYL LACTYLATE, SODIUM HYALURONATE, CHOLESTEROL, CITRIC ACID, CAPRYLOYL GLYCINE, HYDROXYACETOPHENONE, CAPRYLYL GLYCOL, CAPRYLIC/ CAPRIC TRIGLYCERIDE, TRISODIUM ETHYLENEDIAMINE DISUCCINATE, PHYTOSPHINGOSINE, XANTHAN GUM, BENZOIC ACID.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روغن پاک کننده پوست خشک و حساس سراوی Cerave Hydrating Foaming Oil Cleanser 236ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید