, , , ,

سرم ضد پیری و ضد لک ویتامین سی اون Avene VITAMIN ACTIV Cg SERUM CORRECTEUR ECLAT 30ml

۳,۶۰۰,۰۰۰ تومان

 

محصول : فرانسه

وزن : 30 میل

انقضاء : 2026/08

بارکد : 3282770393477

 

ناموجود



سرم ضد پیری و ضد لک ویتامین سی اَون یک محصول بسیار قوی برای کاهش علائم پیری، رفع نواقص و درمان انواع لک و تیرگی پوست است. این سرم از ترکیب 3 ماده اکتیو بهره می برد که بلافاصله پس از مصرف، تناژ پوست را روشن و بسیار درخشان می کند.

 

سرم ضد پیری و ضد لک ویتامین سی اون 30 میل

Avene VITAMIN ACTIV Cg SERUM CORRECTEUR ECLAT 30ml

 

سرم ضد پیری و ضد لک ویتامین سی اون حاوی 1.8% ویتامین Cg یا اسکوربیل گلوکوزید به عنوان پایدارترین شکل ویتامین سی بوده که به دلیل دارا بودن غلظت و خواص آنتی اکسیدانی بسیار بالا، معادل 20% ویتامین سی خالص شناخته می شود. اسکوربیل گلوکوزید یک عامل بسیار قوی در درمان انواع لک حتی لک های ناشی از آفتاب و بارداری که بسیار مقاوم هستند، شناخته شده است.

سرم ضد پیری و ضد لک ویتامین سی اون حاوی 1.5% باکوچیول است. باکوچیول نام دانه های گیاه ” بابچی” است که در طب هندی و چینی بسیار پرکاربرد است. درسال 1973 برای اولین بار دانشمندان کشف کردن که باکوچیول دارای خواص شگفت انگیز آنتی اکسیدانی، ضد باکتری و ضد التهابی بسیار فراوان است. اخیرا تحقیقات بیشتر در مورد باکوچیول به این نتیجه رسیده است که این گیاه بر روی پوست دقیقا مانند رتینول ها عمل میکند. یعنی سنتزکلاژن را تحریک میکند،خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش میدهد، استحکام بافت سلولی پوست را تقویت میکند و سطح پوست را صاف و یکدست میکند.

یکی دیگر از 3 ماده اکتیو بسیار عالی این سرم، نیاسینامید است. نیاسینامید یک عامل روشن کننده، ضد جوش، ضد منافذ و ترمیم کننده سد دفاعی و بریر پوست است. در این سرم به میزان 3% نیاسینامید وجود دارد. به طور کلی می توان نیاسینامید را یک ترکیب سوپر قهرمان در محصولات پوستی دانست. زیرا هیچ تداخلی با ترکیبات دیگر نداشته و فواید بسیار زیادی برای پوست دارد.

سرم ضد پیری و ضد لک ویتامین سی اون

 

آزمایشات بالینی سرم ضد پیری و ضد لک ویتامین سی اون نشان می دهد که بلافاصله پس از مصرف تناژ پوست درخشان می شود. همچنین نشان می دهد پس از 15 روز استفاده منظم از سرم، چین و چروک های پوست صاف تر شده و به میزان 95% پوست پر تر به نظر می رسد. همچنین پس از یک ماه استفاده منظم از سرم ظاهر لک های پوست به میزان 48% کاهش پیدا کرده و تناژ پوست روشن تر می شود.

سرم ضد پیری و ضد لک ویتامین سی اون دارای ترکیبات فوق ایمن بوده و بر روی حساس ترین نوع پوست نیز تست شده است. بافت بسیار سبک آن به راحتی بر روی پوست پخش شده و فورا جذب می شود. همچنین هیچ گونه چربی و چسبندگی بر روی پوست ایجاد نمی کند.

سرم ضد پیری و ضد لک ویتامین سی اون

 

فواید محصول :

  • کاهش علائم پیری، رفع نواقص و درمان انواع لک
  • روشن کننده و درخشان کننده بسیار قوی پوست
  • حاوی 1.8% ویتامین Cg یا اسکوربیل گلوکوزید، معادل 20% ویتامین سی خالص
  • درمان انواع لک حتی لک های ناشی از آفتاب و بارداری
  • حاوی 1.5% باکوچیول به عنوان رتینول طبیعی برای کاهش چین و چروک پوست
  • حاوی 3% نیاسینامید به عنوان  یک عامل روشن کننده، ضد جوش، ضد منافذ و ترمیم کننده
  • کاهش چشمگیر چین و چروک و پر شدن پوست به میزان 95% پس از 15 روز
  • کاهش 48% انواع لک های پوست پس از یک ماه
  • ترکیبات فوق ایمن و قابل استفاده برای حساس ترین تیپ های پوستی
  • بافت بسیار سبک و زود جذب بدون چربی و چسبندگی

 

 نحوه مصرف :

بعد از پاکسازی و خشک کردن صورت، دو تا سه قطره از آنرا روی دستتان ریخته و به خوبی روی صورتتان پخش کنید.

 

 

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

ترکیبات محصول

AVENE THERMAL SPRING WATER (AVENE AQUA). GLYCERIN. NIACINAMIDE. PENTYLENE GLYCOL. C9-12 ALKANE. CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE. PENTAERYTHRITYL TETRACAPRYLATE/TETRACAPRATE. ASCORBYL GLUCOSIDE. BAKUCHIOL. 1,2-HEXANEDIOL. ACACIA SENEGAL GUM. BUTYLENE GLYCOL. CITRIC ACID. COCO-CAPRYLATE/CAPRATE. FRAGRANCE (PARFUM). GLYCERYL BEHENATE. GLYCERYL DIBEHENATE. SODIUM CITRATE. SODIUM DILAURAMIDOGLUTAMIDE LYSINE. SODIUM HYALURONATE. SODIUM HYDROXIDE. TOCOPHERYL GLUCOSIDE. TRIBEHENIN. WATER (AQUA). XANTHAN GUM

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم ضد پیری و ضد لک ویتامین سی اون Avene VITAMIN ACTIV Cg SERUM CORRECTEUR ECLAT 30ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید