, ,

فوم شستشوی صورت مولتی ویتامین و روشن کننده فارم استی 100 میل مدل DR V8 vitamin foam cleansing

۲۳۵,۰۰۰ تومان

محصول : کره جنوبی

حجم : 100 میل

انقضاء : 2024/12/08

بارکد : 8809469775885

ناموجود



فوم شستشوی صورت مولتی ویتامین و روشن کننده فارم استی با دارا بودن مجموعه ای از ویتامین ها به آرامی پوست را از انواع ناخالصی پاک می کند. و علاوه بر از بین بردن سلول های مرده پوست به روشن شدن پوست نیز کمک می کند و به هیچ وجه موجب خشکی و تحریک نمی شود.

 

فوم شستشوی صورت مولتی ویتامین و روشن کننده فارم استی  100 میل

Farm stay DR V8 vitamin foam cleansing 100ml

 

این فوم شستشو شامل مجموعه ویتامین های C، E، B5 و B3 بوده که پوست را از انواع ویتامین های مورد نیاز اشباع می کند و البته هیالورونیک اسید که رطوبت را به پوست برمی گرداند.

این فوم پاک کننده و تمیزکننده فارم استی یک فوم مغذی شستشودهنده صورت است که از بروز التهاب جلوگیری می‌کند، به رفع عیوب پوست کمک می‌کند، باعث حفظ حالت کشسانی پوست می گردد. و درنهایت منجر به جوانسازی و سفت شدن پوست می گردد.

ویتامین C موجود در این محصول به دلیل داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی از پوست در مقابل اثرات مخرب رادیکال های آزاد محافظت نموده و موجب کاهش چین و چروک و علائم پیری می گردد. و البته در روشن شدن پوست نیز بسیار موثر است.

فوم شستشوی ویتامینه فارم استی به عمیق ترین منافذ پوست نفوذ کرده. و تمام آلودگی ها را از سطح و منافذ پوست پاکسازی می کند. و از بروز هرگونه جوش جلوگیری می کند.این محصول هیچ گونه اثر خشکی بر روی پوست نمی گذارد و تناژ پوست را روشن کرده و همچنین منافذ باز پوست را تا حد چشمگیری جمع می کند.

 

 

 

فواید محصول :

کمپلکس ویتامین های مختلف و سالیسیلیک اسید

پاک کننده منافذ پوست از آرایش و آلودگی ها

حاوی ویتامین C و E (روشن و شفاف کننده پوست )

حاوی ویتامین B3 و B5 جهت جوانسازی و تسکین پوست

از بین برنده چین و چروک و کاهش روند پیری پوست

روشن کننده عالی تناژ پوست

سرعت بخشیدن به احیاء سلول های پوست

نرم کننده و صاف کننده پوست

کمک به حفظ تعادل رطوبت پوست

بدون ایجاد خشکی و کشیدگی پوست

 

نحوه مصرف :

در روتین روزانه پوست 2 بار (صبح و شب) به اندازه یک بند انگشت روی صورت نمدار بزنید و کاملا سطح پوست را ماساژ دهید و بعد از ان صورت خود را با آب بشوئید.

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فوم شستشوی صورت مولتی ویتامین و روشن کننده فارم استی 100 میل مدل DR V8 vitamin foam cleansing”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید