, , ,

فوم شوینده ویتامین سی لورآل L’Oréal Revitalift Vitamin C+Salicylic Acid Foam Cleanser 150ml

۵۸۰,۰۰۰ تومان

کشور مبدا برند : فرانسه

وزن : 150 میل

انقضاء : 2026

بارکد : 3600524076078

دسترسی: موجود


فوم شوینده ویتامین سی لورآل یک شوینده روزانه بسیار ملایم و ایمن با خواص روشن کنندگی و درخشان کنندگی قوی برای انواع پوست است. ترکیبات این شوینده به گونه ای طراحی شده که حتی حساس ترین پوست ها نیز می توانند با خیالی آسوده از آن استفاده کنند. زیرا باعث تحریک پوست نشده و از بروز هرگونه جوش و آکنه جلوگیری می کند.

فوم شوینده ویتامین سی لورآل 150 میل

L’Oréal Revitalift Vitamin C+Salicylic Acid Foam Cleanser 150ml

 

فوم شوینده ویتامین سی لورآل از لاین رویتالیفت این برند پرطرفدار است. ترکیب فوق العاده ویتامین سی و سالیسیلیک اسید در این شوینده، به آرامی و بدون تحریک پوست، تمام آلودگی ها و ذرات ریز مواد آرایشی را به طور کامل پاکسازی می کند. این شوینده یک محافظت آنتی اکسیدانی بسیار قوی در برابر آلاینده های شهری به پوست ارائه می دهد.

فوم شوینده ویتامین سی لورآل شوینده ای با عملکرد چندگانه برای پوست است. ویتامین سی به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی تناژ رنگی پوست را یکدست کرده و از بروز انواع لک نیز جلوگیری می کند. همچنین یک عامل موثر در کاهش و درمان انواع لک به جا مانده از جای جوش نیز محسوب می شود.به طور کلی ویتامین سی خستگی و کدری پوست را رفع کرده و شادابی و درخشانی فوق العاده ای به صورت هدیه می دهد.

سالیسیلیک اسید یک لایه بردار شیمیایی و از خانواده اسیدهای BHA یا همان بتاهیدروکسی اسید است. این ترکیب به آرامی و بدون ایجاد حساسیت و تحریک، سلول های مرده سطح پوست را پاکسازی کرده و یک عامل بسیار مناسب در درمان انواع جوش و آکنه محسوب می شود. همچنین سالیسیلیک اسید در پاکسازی منافذ پوست بسیار موفق عمل می کند که این کار باعث جمع شدن ظاهر منافذ پوست می شود.

فوم شوینده ویتامین سی لورآل با وجود دارا بودن ویتامین سی و سالیسیلیک اسید، برای پوست های حساس تولید شده است. پس از استفاده از این شوینده هیچ گونه احساس سوزش، خارش، قرمزی و تحریک پوست نخواهید داشت. علاوه بر این، شادابی و تازگی صورت نیز به وضوح نمایان خواهد شد.

 

 

فوم شوینده ویتامین سی لورآل 150 میل

 

فواید محصول :

پاک کننده ملایم و بسیار عمیق سطح و منافذ پوست

روشن کننده و درخشان کننده قوی پوست

حاوی ویتامین سی و سالیسیلیک اسید

موثر در درمان انواع جوش و لک های ناشی از آن ها

کوچک کننده منافذ باز پوست

رفع کامل تیرگی، خستگی و کدری پوست

آنتی اکسیدان بسیار قوی

شاداب کننده و یکدست کننده تناژ رنگی پوست

پیشگیری از بروز انواع لک

مناسب انواع پوست حتی پوست های بسیار حساس

 

 

فوم شوینده ویتامین سی لورآل 150 میل

 

نحوه مصرف :

روی صورت مرطوب به مقدار کافی از محصول را پخش کرده و سپس به صورت کامل آبکشی کنید.

 

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

ترکیبات محصول

qua (water)sodium، laureth sulfatecoco-betainesodium، chlorideglycerinppg-5-ceteth-20sodium hydroxideascorbyl، glucosidecitric، acidpanthenolpolyquaternium-7tocopheryl، acetatesodium، benzoatesalicylic acidci 15510 (d&c orange no. 4)،parfum (fragrance)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فوم شوینده ویتامین سی لورآل L’Oréal Revitalift Vitamin C+Salicylic Acid Foam Cleanser 150ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فوم شوینده ویتامین سی لورآل 150 میلفوم شوینده ویتامین سی لورآل L’Oréal Revitalift Vitamin C+Salicylic Acid Foam Cleanser 150ml
۵۸۰,۰۰۰ تومان

دسترسی: موجود