, ,

مرطوب کننده و ترمیم کننده لیپیدی زیراکالم اون مدل Avene XeraCalm A.D Lipid-replenishing balm

۱,۸۵۰,۰۰۰ تومان

محصول : فرانسه

وزن : 200 میل

انقضاء : 2025/05

بارکد : 3282779405485

 


مرطوب کننده و ترمیم کننده لیپیدی زیراکالم اَون یک محصول درمانی با اثر بخشی در کوتاه ترین زمان ممکن برای ترمیم سد دفاعی و لیپیدی پوست، اگزما، درماتیت آتوپیک،خارش و خشکی پوست است. این محصول با ترکیبی از مواد فعال استثنایی، فورا خارش و اگزما پوستی را رفع کرده و سد دفاعی پوست را تا ایده آل ترین حالت ممکن ترمیم می کند.

 

مرطوب کننده و ترمیم کننده لیپیدی زیراکالم اَون 200 میل

Avene XeraCalm A.D Lipid-replenishing balm 200ml

 

بریر، سد لیپیدی یا سد دفاعی، خارجی ترین لایه پوست بوده که از مواد فعالی همچون کراتین و مرطوب کننده های طبیعی تشکیل شده است. لیپید ها چربی طبیعی پوست هستند که باعث پیوند کراتین و مرطوب کننده ها می شوند. به طور طبیعی ایپید ها از سه گروه کلسترول، اسیدهای چرب آزاد و سرامیدها تشکیل شده اند. مهمترین وظیفه لایه لیپیدی پوست، جلوگیری از خروج آب از لایه های زیرین پوست و ممانعت از ورود عوامل خارجی به لایه های زیرین است. علائمی مانند آفتاب‌سوختگی، التهاب، خارش، پوسته پوسته یا قرمز شدن پوست، نشان دهنده آسیب سد دفاعی پوست هستند.

مرطوب کننده و ترمیم کننده لیپیدی زیراکالم اون با حفظ دقیق میکروبیوم پوست، باعث تقویت و ترمیم سد دفاعی پوست می شود. این محصول از نوعی فن آوری منحصر به فرد بهره برده که توسط انجمن متخصصین پوست اروپا به رسمیت شناخته شده و مورد تائید آن ها می باشد.

“آی مودولیا” اولین ماده فعال مشتق شده از بیوتیک این است. وجود این ماده در مرطوب کننده و ترمیم کننده لیپیدی  زیراکالم اون این اطمینان را می دهد که این محصول قدرت ترمیم و بازسازی فوق العاده بالایی دارد.بافت این محصول به گونه ای طراحی شده که بلافاصله پس از مصرف خشکی و خارش پوست کاهش پیدا می کند.

نتایج آزمایشات بالینی مرطوب کننده و ترمیم کننده لیپیدی  زیراکالم اون به شرح ذیل است:

رفع کامل خارش،سوزش،قرمزی و پوسته پوسته شدن به میزان 100% پس از 5 روز مصرف.

کاهش خشکی و کشیدگی پوست به میزان 50% پس از 7 روز مصرف.

ترمیم سد دفاعی و لیپیدی پوست به میزان 50% پس از دو هفته مصرف.

 

مرطوب کننده و ترمیم کننده لیپیدی زیراکالم اَون 200 میل

 

 

فواید محصول :

ترمیم و تقویت سد دفاعی پوست در کوتاهترین زمان ممکن

درمان کامل اگزما، درماتیت آتوپیک،خارش، سوزش و پوسته پوسته شدن

حاوی “آی مودولیا” اولین ماده فعال مشتق شده از بیوتیک

حفظ طولانی مدت رطوبت در سطح و لایه های زیرین پوست

کاهش خشکی و کشیدگی پوست به میزان 50% پس از 7 روز مصرف

به رسمیت شناخته شده و مورد تائید انجمن متخصصان پوست اروپا

فاقد هرگونه ماده شیمیایی مضر و محرک پوست

قابل استفاده برای تمام اعضاء خانواده حتی کودکان و نوزادان

 

 

 

 نحوه مصرف :

پس از شستشوی صورت و استفاده از تونر، مقدار لازم از کرم را کف دستتان بریزید. و سپس به آرامی روی پوست فشار دهید تا جذب شود.

 

 

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

ترکیبات محصول

AVENE THERMAL SPRING WATER (AVENE AQUA). MINERAL OIL (PARAFFINUM LIQUIDUM). GLYCERIN. CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE. PEG-12. OENOTHERA BIENNIS (EVENING PRIMROSE) OIL (OENOTHERA BIENNIS OIL). GLYCERYL STEARATE. MYRETH-3 MYRISTATE. PEG-100 STEARATE. POLYACRYLATE-13. AQUAPHILUS DOLOMIAE EXTRACT. ARGININE. CITRIC ACID. EVENING PRIMROSE OIL/PALM OIL AMINOPROPANEDIOL ESTERS. GLYCINE. POLYISOBUTENE. POLYSORBATE 20. SORBITAN ISOSTEARATE. TOCOPHEROL. WATER (AQUA)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مرطوب کننده و ترمیم کننده لیپیدی زیراکالم اون مدل Avene XeraCalm A.D Lipid-replenishing balm”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
مرطوب کننده و ترمیم کننده لیپیدی زیراکالم اَون 200 میلمرطوب کننده و ترمیم کننده لیپیدی زیراکالم اون مدل Avene XeraCalm A.D Lipid-replenishing balm
۱,۸۵۰,۰۰۰ تومان