, ,

کرم روز ویتامین سی فیداوت fadeout Pure Glow Vitamin C Whitening Day Cream 50ml

امتیازدهی 0 از 5 در 1 امتیازدهی مشتری
(0 بررسی مشتری)

۵۵۰,۰۰۰ تومان

محصول : انگلستان

وزن: 50 میل

انقضاء : 2025/03

بارکد : 703878000751

 

دسترسی: موجود


کرم روز ویتامین سی فیداوت یک کرم مرطوب کننده، روشن کننده و درخشان کننده برای پوست های خسته و کدر است. این کرم حاوی فرم پایدار ویتامین سی بوده که درخشانی فوق العاده ای برای پوست به همراه دارد. همچنین در کاهش انواع لک و تیرگی های پوست نیز بسیار موفق عمل می کند.

 

کرم روز ویتامین سی فیداوت 50 میل

fadeout Pure Glow Vitamin C Whitening Day Cream 50ml

 

کرم روز ویتامین سی فیداوت غنی شده با ویتامین C، ویتامین E  و نیاسینامید است. ویتامین سی به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی پوست، لک های پوستی را کاهش داده و در یکسان سازی تناژ پوست تقش کلیدی دارد. همچنین در مقابل آثار مخرب رادیکال های آزاد و اثرات مخرب محیطی از پوست محافظت می کند.

ویتامین E یک مولکول محلول در روغن بوده که باعث افزایش تاثیر ویتامین C در پوست می شود. خواص آنتی اکسیدانی بسیار بالای ویتامین E، از بروز علائم پیری پوست جلوگیری کرده و باعث کاهش چین و چروک و خطوط سطح پوست می شود.

نیاسینامید یا ویتامین B3 یک سوپر قهرمان در بین ترکیبات محصولات پوستی است. ماده ای که فواید بسیار زیادی برای پوست داشته و با هیچ اکتیوی تداخل ندارد. نیاسینامید ظاهر منافذ باز پوست را ترمیم کرده و تناژ پوست را به شدت روشن می کند. همچنین به عنوان یک عامل قوی در ترمیم و تقویت سد دفاعی پوست نیز شناخته شده که از بروز جوش و آکنه جلوگیری می کند.

کرم روز ویتامین سی فیدات حفظ رطوبت فوق العاده ای دارد. به نحوی که می توان از آن به عنوان یک مرطوب کننده قوی روزانه نیز استفتده کرد. البته مرطوب کننده ای که همزمان تناژ پوست را روشن کرده و خستگی و کدری پوست را رفع می کند.

این کرم دارای ترکیبات بسیار ایمن، غیر کومدون زا و غیر محرک پوست است. بافت بسیار سبک آن فورا جذب پوست شده و هیچ سنگینی و چربی مازاد بر روی پوست ایجاد نمی کند.

ترکیبات کرم روز ویتامین سی فیداوت کاملا وگان بوده و بدون آزمایش بر روی حیوانات تولید می شود.

 

کرم روز ویتامین سی فیداوت 50 میل

 

فواید محصول :

روشن کننده و درخشان کننده قوی پوست

موثر در کاهش انواع لک به خصوص لک های ناشی از آفتاب

غنی شده با فرم پایدار ویتامین C، ویتامین E و نیاسینامید

حفظ طولانی مدت رطوبت پوست

آنتی اکسیدان بسیار قوی

پیشگیری از بروز علائم پیری و کاهش چین و چروک و خطوط پوست

تقویت کننده و ترمیم کننده سد دفاعی پوست

قابل استفاده به عنوان کرم مرطوب کننده روز

ترکیبات بسیار ایمن، غیر محرک و غیر کومدون زا

کاملا وگان و بدون آزمایش بر روی حیوانات

 

نحوه مصرف :

پس از شستشوی صورت و استفاده از تونر، به میزان لازم از محصول را بر روی پوست تمیز قرار داده و با حرکت ضربه ای آرام باعث جذب بهتر آن شوید.

 

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

 Aqua, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Propylheptyl Caprylate, Niacinamide, Dimethicone, Sodium Ascorbyl Phosphate, Citrus Paradisi(Grapefruit) Fruit Extract, Tocopherol Acetate, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Squalene, Olea Europae (Olive) Fruit Oil, Butyrospermum Parkii,Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Cetearyl Alcohol, Acrylates/Vinyl Isodecanoate Cross Polymer, Parfum, Polysorbate60, Ethylhexylglycerin, Phytostearate, BHT (Butylhydroxytoluol), Disodium EDTA, Decylene Glycol, Caprylyl Glycol, Sodium Hydroxide, SorbitanIsostearate, Sorbitan Oleate, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Phenoxyethanol, Citric Acid.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم روز ویتامین سی فیداوت fadeout Pure Glow Vitamin C Whitening Day Cream 50ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
کرم روز ویتامین سی فیداوت 50 میلکرم روز ویتامین سی فیداوت fadeout Pure Glow Vitamin C Whitening Day Cream 50ml
۵۵۰,۰۰۰ تومان

دسترسی: موجود