, ,

کرم فیلر جوانساز بیوهیالورون اولاین EVELINE bioHyaluron Ultra-Moisturizing Skin Structure improving Cream-Filler 50ml

امتیازدهی 0 از 5 در 1 امتیازدهی مشتری
(0 بررسی مشتری)

۵۸۰,۰۰۰ تومان

کشور مبداء برند : فرانسه

وزن: 50 میل

انقضاء : 2026/05

بارکد : 5903416026051

 

ناموجود



کرم فیلر جوانساز بیوهیالورون اولاین یک ترکیب نوآورانه و منحصر به فرد از کمپلکس بیو رتینول و بیوهیالورن است. شکل پایداری از رتینول در3 نوع تراکم مولکولی محتلف و همچنین 6 نوع هیالورونیک اسید با تراکم مولکولی بالا و پایین در ترکیبات این کرم جای گرفته اند.

 

کرم فیلر جوانساز بیوهیالورون اولاین 50 میل

EVELINE bioHyaluron Ultra-Moisturizing Skin Structure improving Cream-Filler 50ml

 

رتینول یکی از مشتقات ویتامین A بوده که تاثیرات بسیار مثبت آن در کاهش علائم پیری پوست از جمله رفع چین و چروک و خطوط سطح پوست، از نظر علمی به اثبات رسیده است. رتینول بر انواع لک و اسکار آکنه نیز توان مقابله دارد. به نحوی که با لایه برداری ملایم و بدون آسیب رساندن به پوست باعث پاکسازی باکتری های مولد جوش و آکنه شده و تجمع آن ها در کنار یکدیگر جلوگیری می کند.

کرم فیلر جوانساز بیوهیالورون اولاین به واسطه دارا بودن شکل پایداری از رتینول با 3 نوع تراکم مولکولی متفاوت، قادر است چین و چروک و خطوط ایجاد شده در سطح پوست را به خوبی کاهش دهد. همچنین با تحریک سنتز کلاژن، علاوه بر افزایش الاستین، سبب لیفت و سفت شدن بافت سلولی پوست می شود.

6 نوع هیالورونیک اسید با تراکم مولکولی بالا و پایین، قدرت نفوذ این ماده ارزشمند را به مراتب افزایش می دهد. این هیالورونیک ها در کنار یکدیگر می توانند خطوط ایجاد شده بر سطح پوست را پر کرده و به مرور آن ها را محو کنند. از سوی دیگر به دلیل رطوبت رسانی بسیار عمیق و فوری، از هرگونه خشکی و کم آبی در لایه های زیرین پوست جلوگیری می کنند.

کرم فیلر جوانساز بیوهیالورون اولاین علاوه بر کاهش چین و چروک، در کاهش انواع لک به خصوص لک هایی که در اثر افزایش سن پدید آمده اند، بسیار موثر است. این کرم تکسچر پوست را یکد ست کرده و بافت ناهمگون آن را به وضوح اصلاح می کند.

کرم فیلر جوانساز بیوهیالورون اولاین بافت بسیار سبک و زود جذبی داشته و به عنوان یک محصول غیر کومدون زا به بازار عرضه شده است. این کرم برای تمامی افراد با تیپ های پوستی مختلف و سنین بالای 40 سال مناسب است.

 

 

 

 

فواید محصول :

ترکیب نوآورانه و منحصر به فرد از کمپلکس بیو رتینول و بیوهیالورن

حاوی شکل پایداری از رتینول با 3 نوع تراکم مولکولی محتلف

حاوی 6 نوع هیالورونیک اسید با تراکم مولکولی بالا و پایین

کاهش چین و چروک و انواع علائم پیری پوست

تحریک کننده سنتز کلاژن، افزایش الاستین و استحکام بافت سلولی پوست

رطوبت رسانی بسیار عمیق و لایه به لایه پوست

موثر در کاهش انواع لک به خصوص لک های ناشی از افزایش سن

صاف و یکدست کننده سطح پوست و رفع ناهمگونی آن

بافت بسیار سبک، زود جذب و غیر کومدون زا

مناسب انواع پوست و سنین بالای 40 سال

 

 

 

نحوه مصرف :

پس از شستشوی صورت و استفاده از تونر، به میزان لازم از محصول را بر روی پوست تمیز قرار داده و با حرکت ضربه ای آرام باعث جذب بهتر آن شوید.

 

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

Aqua (Water), Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Olus Oil, Triisostearin, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Dimethicone, C10-18 Triglycerides, Bakuchiol, Camellia Japonica Seed Oil, Sodium Hyaluronate, Acacia Seyal Gum Extract, Inulin, Alpha-Glucan Oligosaccharide, Sodium Hyaluronate Crosspolymer, Hydrolyzed Glycosaminoglycans, Acetyl Hexapeptide-8, Polymnia Sonchifolia Root Juice, Hyaluronic Acid, Cichorium Intybus Leaf Extract, Lactobacillus, N-Prolyl Palmitoyl Tripeptide-56 Acetate, Phenoxyethanol, Maltodextrin,PEG-75 Stearate, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Pentylene Glycol, Ceteth-20, Steareth-20, Hydroxyacetophenone, Hexylene Glycol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Ethylhexylglycerin, Cetearyl Alcohol, Sucrose Palmitate, Glyceryl Linoleate, Caprylyl Glycol, Potassium Sorbate, Xanthan Gum, Citric Acid, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Parfum (Fragrance).

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم فیلر جوانساز بیوهیالورون اولاین EVELINE bioHyaluron Ultra-Moisturizing Skin Structure improving Cream-Filler 50ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید