,

تونر آبرسان و روشن کننده ویتامین E بادی شاپ 250 میل مدل Vitamin E Hydrating Toner

۴۷۰,۰۰۰ تومان

محصول : انگلستان

وزن : 250 میل

انقضاء : 2023

ناموجود

شناسه محصول: BK88945 دسته: , برچسب: Brand: THE BODY SHOP



تونر وظیفه متعادل‌ کردن پوست را بر عهده دارد. به طور کلی حتی پس از شستن صورت نیز ممکن است آلودگی‌ها و گرد و غبار روی صورت شما باقی مانده باشند. تونر آبرسان و روشن کننده ویتامین E بادی شاپ بدون نیاز به شستشو، هرگونه آلودگی و آرایش باقیمانده روی صورت را پاک کرده و با دارا بودن مواد مغذی، نه تنها از ایجاد حس خشکی و کشیدگی پوست جلوگیری کرده بلکه با اثرات نرم کنندگی، حس ابریشم گونه ای را برای پوست شما ایجاد می کند.

 

تونر آبرسان و روشن کننده ویتامین E بادی شاپ 250 میل

The Body Shop Vitamin E Hydrating Toner 250ml

این تونر علاوه بر بازگرداندن رطوبت پوست، کمک می‌کند سطح اسیدیته پوست شما متعادل شود و زمینه مناسبی برای استفاده از سرم‌ها و کرم‌های دیگر فراهم شود.

در ترکیبات این تونر از ویتامین E، روغن جوانه گندم و روغن سویا استفاده شده که پوست را آبرسانی و تغذیه کرده و همچنین تناژ پوست را روشن میکند. این دو ترکیب گیاهی با تامین رطوبت مورد نیاز سلول‌های پوستی، خشکی پوست را  به شدت کاهش می‌دهند.

این محصول به واسطه داشتن ویتامین E در ترکیباتش، خواص آنتی اکسیدانی دارد. آنتی اکسیدان‌ها با محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد پوست را لطیف، شاداب و جوان نگه می‌دارند. پس اگر نگران تاثیرات مخرب امواج UV و سایر آلودگی‌های موجود در محیط هستید با استفاده از تونر آبرسان ویتامین E بادی شاپ می‌توانید به آسانی از پوست خود محافظت کنید.

این محصول با از بین بردن عوامل بیماری‌زا و باکتری‌های مولد  جوش و آکنه، پوست را عاری از هر گونه جوش کرده و آن را لطیف و شفاف می‌کند.

تونر آبرسان ویتامین E بادی شاپ برای انواع پوست مناسب است و به دلیل داشتن بافت سبک به راحتی جذب پوست می‌شود. این تونر فاقد الکل است و 100% وگان بوده و هیچ گونه تست حیوانی ندارد.

 

 

فواید محصول :

روشن کننده و شفاف کننده تناژ پوست

حاوی ویتامین E و روغن جوانه گندم

پاک کننده آلودگی ها و باقیمانده مواد آرایشی

آبرسان و تغذیه کننده پوست

احیا کننده و شاداب کننده پوست

تنظیم دقیق PH پوست

پاک کننده عمیق منافذ پوست

حاوی روغن سویا

مناسب برای انواع پوست

فاقد الکل و تست حیوانی و صد در صد وگان

 

نحوه مصرف :

روزانه 2 بار (صبح و شب) پس از شستشو با شوینده مخصوص، مقداری از محصول را روی پد مخصوص ریخته و به آرامی تمام صورت را پاک کنید.

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تونر آبرسان و روشن کننده ویتامین E بادی شاپ 250 میل مدل Vitamin E Hydrating Toner”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید