,

ژل فیلر هیدرا لیفت دور چشم رووله 25 میل مدل Revuele eye contour gel-filler hydralift hayluron

۲۸۰,۰۰۰ تومان

محصول : بلغارستان

وزن: 25 میل

انقضاء : 12 ماه پس از باز شدن درب

بارکد : 3800225901598

 

ناموجود

شناسه محصول: BK96696 دسته: , Brand: Revuele


 

ژل فیلر هیدرا لیفت دور چشم رووله ،محصولی بر پایه هیالورونیک اسید است. این محصول خیلی سریع جذب و پخش میشود و خطوط و چروک دور چشم را پر میکند. این ژل در رفع تیرگی و افتادگی اطراف چشم نیز بسیار موثر است.

 

ژل فیلر هیدرا لیفت دور چشم رووله 25 میل

Revuele eye contour gel-filler hydralift hayluron 15Ml

 

ژل فیلر دور چشم رووله منبع غنی از هیالورونیک اسید است. قدرت بسیار بالا در آبرسانی و حفظ طولانی مدت رطوبت از نقاط قوت این محصول محسوب میشود. جذب و پخش شدن فوری این ژل باعث پر شدن خطوط اطراف چشم شده و در جوانسازی اطراف چشم تاثیر چشمگیر دارد.

در ترکیبات این ژل از پانتنول،آلانتوئین و عصاره فندوق جادوگر استفاده شده است. تمامی این ترکیبات خاصیت ترمیم کنندگی بسیار قوی دارند.ترمیم بافت آسیب دیده پوست،جلوگیری از شل شدگی و افتادگی و رفع کامل خشکی و دهیدراتگی دور چشم، از خصوصیات بارز این ترکیبات است.

عصاره ریشه شیرین بیان و عصاره برگ جینکو بیلوبا، دو ترکیب بسیار قدرتمند برای رفع تیرگی در این محصول هستند.این ژل به خوبی نواقص اطراف چشم را درمان میکند و با کمک به تولید کلاژن باعث سفت شدن پوست میشود.همچنین با افزایش الاستین باعث صاف شدن پوست شده و از پیری زودرس کاملا جلوگیری میکند.

ژل فیلر هیدرا لیفت دور چشم رووله 25 میل

 

فواید محصول :

آبرسان و مرطوب کننده بسیار قوی اطراف چشم

حفظ طولانی مدت رطوبت

سرشار از هیالورونیک اسید

دارای خاصیت فیلر( پر شدن چین و چروک و خطوط)

روشن کننده حلقه تیره اطراف چشم

تحریک کننده سنتر کلاژن

جلوگیری از پیری زودرس دور چشم

 

نحوه مصرف :

به صورت روزانه 2 بار (صبح و شب) بر روی پوست تمیز به اندازه یک عدس از کرم بگذارید، اطراف چشم را به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب شود.

 

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

ترکیبات محصول

Water / Aqua, Glycerin, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Propylene Glycol, Horsetail Extract / Equisetum Arvense Extract, Ginko Biloba Leaf Extract, Licorice Root Extract / Glycyrrhiza Glabra Root Extract, Witch Hazel Extract / Hamamelis Virginiana Extract, Panax Ginseng Root Extract, Sodium Hyaluronate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Caffeine, Provitamin B5 / Panthenol, Allantoin, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Fragrance / Parfum.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل فیلر هیدرا لیفت دور چشم رووله 25 میل مدل Revuele eye contour gel-filler hydralift hayluron”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید