, ,

کنسانتره ضد قرمزی و رزاسه اون مدل Avene Antirougeurs Relief Concentrate for chronic redness

۹۸۰,۰۰۰ تومان

محصول : فرانسه

وزن : 30 میل

انقضاء : 2024/11

بارکد : 3282779310741

 

ناموجود



کنسانتره ضد قرمزی و رزاسه اَون یک کمپلکس فوق قوی برای درمان و رفع انواع التهابات، قرمزی پوست و رزاسه است. این کرم غنی شده با عصاره گیاه “راسکاس” و سولفات دکستران بوده که به سرعت پوست را آرام کرده و التهابات را رفع می کند.

 

کنسانتره ضد قرمزی و رزاسه اَون 30 میل

Avene Antirougeurs Relief Concentrate for chronic redness 30ml

 

یکی از مهمترین دلایل بروز آثار رزاسه و قرمزی پوست اختلال در عملکرد سیستم سد دفاعی پوست(بریر) است. استفاده نسنجیده از لایه بردارهای شیمیایی و فعالیت تهاجمی با پوست در مراکز غیر تخصصی از عمده ترین دلایل این اتفاق است. در نتیجه لایه بیرونی پوست به شدت نازک و آسیب پذیر شده وبعضا مویرگ های پوست نمایان می شوند. در این شرایط پوست بسیار نازک شده و با کوچکترین فعالیت یا محرکی مثل گرما، ورزش کردن و یا نور خورشید دچار حرارت بالا و قرمزی می شود.

کنسانتره ضد قرمزی و رزاسه اَون یک کمپلکس درمانی فوق قوی برای پوست های به شدت حساس و دچار التهاب است. ترکیب اصلی و بسیار تاثیرگذار این محصول عصاره گیاه راسکاس و سولفات دکستران بوده که هر دو خاصیت ضدالتهابی فراوان دارند.

راسکاس یک گیاه درختچه ای همیشه سبز در کشورهای مدیترانه ای است. عصاره ریشه و برگ این گیاه درعلم پزشکی به عنوان یک تنگ کننده عروق وریدی بسیارقوی شناخته می شود. استفاده از عصاره راسکاس در کنسانتره ضد قرمزی و رزاسه اَون سبب باریک شدن رگ های خونی نمایان شده و افزایش گردش خون می شود. به همین دلیل احتقان پوست رفع شده و قرمزی و التهاب پوست به سرعت کاهش پیدا می کند.

سولفات دکستران نیزمیزان گردش خون را به شدت افزایش داده و باعث تحریک و رشد سلول های جدید و سالم می شود. این ماده حرارت پوست را فورا پایین آورده و باعث کاهش التهابات و قرمزی پوست می شود.

کنسانتره ضد قرمزی و رزاسه اَون فاقد هرگونه الکل، عطر و مواد محرک و کمدون زا است. این محصول به طور تخصصی برای پوست های حساس و آسیب دیده تولید شده و در ردیف محصولات درمانی اون قرار می گیرد.

 

کنسانتره ضد قرمزی و رزاسه اَون 30 میل

 

فواید محصول :

کمپلکس درمانی قوی برای رزاسه و قرمزی پوست

کاهش فوری حرارت پوست و التیام بخش قوی

تقویت کننده عالی سد دفاعی پوست

افزایش میزان گردش خون و رفع مویرگ های نمایان شده صورت

ضدالتهاب، سوزش و خارش

فاقد هرگونه الکل، عطر و مواد محرک و کمدون زا

مناسب پوست های حساس و آسیب دیده

 

 نحوه مصرف :

به صورت روزانه ۲ بار (صبح و عصر) بر روی پوست تمیز و بر روی قسمت‌های قرمز و نواحی درگیر مانند بینی، گونه‌ها و … به صورت موضعی استفاده کنید.

 

 

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

ترکیبات محصول

AVENE THERMAL SPRING WATER (AVENE AQUA). CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE. PROPYLENE GLYCOL DICAPRYLATE/DICAPRATE. PENTAERYTHRITYL TETRACAPRYLATE/TETRACAPRATE. GLYCERIN. GLYCERYL STEARATE. BUTYLENE GLYCOL. CETEARYL ALCOHOL. STEARIC ACID. BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA BUTTER) (BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER). DIMETHICONE. AMMONIUM ACRYLOYL DIMETHYLTAURATE/VP COPOLYMER. BENZOIC ACID. CETEARETH-33. DEXTRAN SULFATE. DIMETHICONOL. DISODIUM EDTA. HESPERIDIN METHYL CHALCONE. PHENOXYETHANOL. RUSCUS ACULEATUS ROOT EXTRACT. SODIUM HYDROXIDE. TOCOPHERYL ACETATE.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کنسانتره ضد قرمزی و رزاسه اون مدل Avene Antirougeurs Relief Concentrate for chronic redness”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید